Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 317 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Alexander Kubrakov

Уряд ухвалив рішення про використання металургійних шлаків та інших відходів виробництва для будівництва українських доріг, повідомляє пресслужба Міністерства інфраструктури.

Відтепер переможців у тендерах на будівництво чи ремонт доріг визначатимуть не лише за ціною. Буде запроваджено так званий неціновий критерій, тобто додатковий параметр, який впливатиме на вибір переможця. Це критерій «заходи з захисту довкілля» з питомою вагою щонайменше 10%.

В уряді вважають, що таке рішення дозволить покращити екологічну ситуацію (адже відходи не забруднюватимуть навколишнє середовище); позбавитись залежності від імпорту будівельних матеріалів з РФ, зокрема, бітуму, та зекономити кошти під час дорожніх робіт.

Як пояснює голова Укравтодору Олександр Кубраков, шлаки використовуватимуть для спорудження насипів замість щебеню.

«Питання про те, куди подіти шлаки – головний біль для багатьох українських підприємств. Тому вони радо готові ділитися ними абсолютно безкоштовно. Витрати – лише на логістику, і то не завжди, – пояснює він. – Обсяги таких відходів – металургійних, вугільних, золошлаків – в Україні складають сотні мільйонів тонн. Використання шлаків у будівництві доріг – дієвий спосіб утилізації».

Передусім шлаки використовуватимуть у тих регіонах, де розміщені відповідні виробництва – у Запорізькій, Донецькій, Луганській, Дніпропетровській, Миколаївській та Кіровоградській областях.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button