Відтепер, будуючи українські дороги, використовуватимуть «виробничі відходи». Що це означає?
Зокрема, підприємства готові ділитися шлаками абсолютно безкоштовно.
Зокрема, підприємства готові ділитися шлаками абсолютно безкоштовно.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24980 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Уряд ухвалив рішення про використання металургійних шлаків та інших відходів виробництва для будівництва українських доріг, повідомляє пресслужба Міністерства інфраструктури.
Відтепер переможців у тендерах на будівництво чи ремонт доріг визначатимуть не лише за ціною. Буде запроваджено так званий неціновий критерій, тобто додатковий параметр, який впливатиме на вибір переможця. Це критерій «заходи з захисту довкілля» з питомою вагою щонайменше 10%.
В уряді вважають, що таке рішення дозволить покращити екологічну ситуацію (адже відходи не забруднюватимуть навколишнє середовище); позбавитись залежності від імпорту будівельних матеріалів з РФ, зокрема, бітуму, та зекономити кошти під час дорожніх робіт.
Як пояснює голова Укравтодору Олександр Кубраков, шлаки використовуватимуть для спорудження насипів замість щебеню.
«Питання про те, куди подіти шлаки – головний біль для багатьох українських підприємств. Тому вони радо готові ділитися ними абсолютно безкоштовно. Витрати – лише на логістику, і то не завжди, – пояснює він. – Обсяги таких відходів – металургійних, вугільних, золошлаків – в Україні складають сотні мільйонів тонн. Використання шлаків у будівництві доріг – дієвий спосіб утилізації».
Передусім шлаки використовуватимуть у тих регіонах, де розміщені відповідні виробництва – у Запорізькій, Донецькій, Луганській, Дніпропетровській, Миколаївській та Кіровоградській областях.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті