Рекламна кампанія серіалу про ненависть стала соціальним експериментом. Що з’ясували?
Найчастіше на постерах з питанням про ненависть перехожі відповідали: «людей» та «себе».
Найчастіше на постерах з питанням про ненависть перехожі відповідали: «людей» та «себе».
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24976 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Восени телекомпанія експериментів та відкриттів Discovery Channel запустила новий документальний серіал Why We Hate? (Витоки ненависті), спродюсований Стівеном Спілберґом. Шестисерійний серіал розказує про феномен людської ненависті, вдаючись до наукових досліджень та особистих історій жертв і агресорів. Незадовго до прем’єри на зелених будівельних парканах Києва з’явилися білі постери без брендування та з запитанням «Що ти ненавидиш?». Кожен містянин міг написати свою відповідь.
Так комунікаційна кампанія серіалу стала соціальним експериментом. Про те, що постери пов’язані з серіалом, можна було дізнатися лише завдяки QR-коду з посиланням на інформацію про документальний серіал та хештег #whywehate. Щоб спонукати людей залишати відповіді на питання з рекламних плакатів, кожен четвертий постер клеїли з завчасно написаними відповідями. За тиждень на постерах по всьому місту майже не лишилося вільного місця.
Рекламний експеримент Discovery Сhannel розробила київська креативна студією Kontora під керівництвом Владислава Волочая.
Перехожі залишали багато відповідей, серед яких було і прізвище президента, і долар по 25, і комунальні тарифи, й дотепні відповіді. Та найчастіше на постерах із питанням про ненависть перехожі відповідали: «людей» та «себе».
«Навіть якщо людина писала це жартома, такий підхід свідчить про відсутність віри у власні сили. В Україні подача інформації побудована таким чином, що постійно є відчуття безвиході, туги, нагнітається відчуття жертви. І тоді людина ненавидить себе — за слабкість, недисциплінованість. Й інших, тому що боїться зустрітися з ними та побачити своє віддзеркалення», – прокоментував результати дсолідження політтехнолог Петро Охотін
Документальний серіал «Why We Hate?» проливає світло на природу цього почуття та шукає способи екологічного проживання та подолання ненависті в особистостях та суспільстві. Тому і рекламна кампанія не просто розповіла про серіал-дослідження, вона стала його експериментальним продовженням на вулицях міста.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті