За посаду голови київського Дептрансу змагалися семеро кандидатів. Як відбувався конкурс?
Третій етап - співбесіда комісії з кандидатами - пройде вже наступного тижня.
Третій етап - співбесіда комісії з кандидатами - пройде вже наступного тижня.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
22 листопада у КМДА оголосила конкурс на посаду директора Департаменту транспортної інфраструктури, пише Рух ЧЕСНО . Серед кандидатів є двоє топ-менеджерів «Київавтодору» і детектив НАБУ.
Конкурс відбувається в три етапи. Перший етап – тестування. З 16-ти кандидатів двоє на нього не прийшли, троє не здали тест. Другий етап – ситуаційні завдання. Четверо кандидатів, яких допустили до цього етапу, не з’явилися в назначений день (9 грудня). Так, за право взяти участь у третьому етапі – співбесіді – замагалися сім претендентів.
Віталій Воробйов, Олександр Дудченко, Ігор Колядін та Ростислав Гуділін не прийшли виконувати ситуаційні завдання. За даними ЧЕСНО, Дудченко, і Гуділін раніше розповідали про свої амбітні плани обійняти посаду директора департаменту.
Кандидати отримали такі завдання:
1. Проаналізуйте стан реалізації Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо реформування у сфері паркування транспортних засобів у місті Києві». Визначте проблеми та запропонуйте шляхи їх вирішення. Вимоги до професійної компетентності, які оцінюються за результатами їх розв’язання, – знання спеціального законодавства.
2. Проаналізуйте стан утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів у місті Києві та запропонуйте шляхи його вдосконалення. Вимоги, що оцінюються за результатами розв’язання ситуаційного завдання, – знання спеціального законодавства.
3. Надайте пропозиції щодо оптимізації роботи профільних підприємств дорожньо-транспортного комплексу міста Києва. Вимога, що оцінюється, – знання спеціального законодавства. І до всіх завдань – вимога вміння працювати з комп’ютером і набирати текст.
Кандидатів попередили, що вони не можуть вказувати будь-яку інформацію, що може ідентифікувати їхню особу. Комісія під час перевірки завдань не повинна знати, чиї вони. Ідентифікація завдань відбудеться після перевірки та оцінки.
«Той, хто сюди йде, усе одно знав, у якому напрямі буде ситуаційне завдання. У мене перший раз, коли ситуаційне завдання відповідає посаді. На інших конкурсах бувало, що вимагають якоїсь самовпевненості від конкурсанта, щоб він викручувався, навіть якщо не знає теми», – прокоментував другий етап конкурсу кандидат Іван Майор.
Артему Слюняєву завдання теж не здалися складними. Він закінчив виконувати їх другим. Тієї ж думки про конкурсні питання Валентин Осипов, який наголосив, що пропрацював в дорожно-транспортній галузі вже 20 років.
Олександр Густєлєв відмовився коментувати свою участь в другому етапі конкурсу.
Роман Єгізаров, працівник НАБУ наголосив, що серйозно налаштований щодо посади. Останнім закінчив завданння Останнім здав свою роботу Дмитро Турчак, який був директором Департаменту охорони здоров’я КМДА, тоді подавав декларацію як аспірант Національної академії державного управління при Президентові України, входив до робочої групи Стратегії розвитку Києва до 2025 року і працював радником мера столиці Олександра Попова.
Наступний етап конкурсу – це співбесіда комісії з кандидатами, зокрема й за результатами написаного. Точна дата співбесіди невідома, втім, її обіцяють провести вже наступного тижня.
Читайте також: Почати відповідати за весь транспорт в Києві може голова «Київавтодору». Пояснюємо, чому це погана ідея
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті