Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 246 днів. За цей час ми опублікували 23266 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

На Різдво сьомого січня гастрономічна спільнота Foodies організує Благодійний полуденок для більш як тисячі людей старшого віку.

У заході візьмуть участь щонайменше 30 шеф-кухарів під кураторством шеф-кухаря «Гостерії Хата Підопригора» Міралі Ділбазі. Він складатиме меню благодійного обіду. До акції вже приєдналися кухарі з київських закладів «Канапа», Kyiv Chefs Dinner, Wine Love, «Топот», Coin, Win Bar, Nebo, Tin Tin, goodwine, Milk Bar тощо.

Влаштовуючи Благодійний полуденок, організатори спробують звернути увагу на можливість раціонального використання продуктів, згідно з принципами zero waste.

У ресторанах Києва щомісяця близько 3-10% продуктів залишаються нереалізованими. Часом на звалище викидають свіжу, не зіпсовану їжу. Водночас близько третини населення Україні перебувають за межею бідності, більша частина з них – люди поважного віку.

«Ми ставимо собі за ціль донести до людей, що з цих продуктів можна готувати смачні страви та використовувати для добрих справ», – розповів шеф-кухар Міралі Ділбазі.

За його словами, зараз кухарі вигадують способи зменшити виникнення відходів на власних кухнях – наприклад, відмовляються від очищення шкірки овочів та фруктів. Зокрема, Ділбазі відзначив ресторан «108», в якому використовують черствий хліб для приготування десерту, та Silo, де корінець броколі зробили головною складовою страви.

«Часи, коли кухар міг викинути серцевину томату з шкіркою або корінець цвітної капусти, щоб отримати ідеальні суцвіття, давно минули», – зазначив він.

Організатори запрошуватимуть на благодійний обід гостей через громадські організації, які опікуються літніми людьми. Локацію гостям повідомлять напередодні заходу.

До ініціативи також приєднались благодійний магазин Ласка, дизайн-бюро Луч Studio, маркетинг директор goodwine Марія Олійник, графічний дизайнер Дмитро Пруткін, комунікаційна агенція Public Kitchen. Організатори запрошують усіх охочих долучитися до проєкту.

Таокж дивіться відео: У київському Ботсаду зняли ролик про самотніх літніх людей

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button