Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 274 днів. За цей час ми опублікували 23472 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: marshrutka.pro

Департамент транспортної інфраструктури КМДА оголосив конкурс серед на перевезення пасажирів на 36 маршрутах. Оголошення опубліковане в газеті Хрещатик.

Маршрутки мають відповідати стандарту не нижче Євро-5, бути обладнані кондиціонерами та електронними табло. Загальна пасажиромісткість повинна бути не менше 50 місць, із них щонайменше 21 для сидіння. Принаймні половина автобусів на маршруті повинна бути пристосованою для перевезення людей з інвалідністю та інших маломобільних осіб.

Так, на конкурс виставлено три автобусні маршрути:

  • №59 . Масив Райдужний – станція «Троєщина».
  • №61 . Станція «Троєщина» – вулиця Милославська.
  • №137 . Центральний залізничний вокзал – станція метро «Харківська». Нічний маршрут, який курсуватиме з інтервалом 40 хвилин.

та 33 маршрути маршрутних таксі:

  • №10. Село Рибне – станція метро «Лісова». Інтервал руху – година.
  • №65. Вулиця Митрополита Андрея Шептицького – бульвар Перова. Інтервал руху – 50 хвилин.
  • №152. Село Бортничі – вулиця Привокзальна.
  • №165. Львівська площа – Центральний залізничний вокзал.
  • №166. Станція метро «Лук’янівська» – вулиця Стеценка.
  • №171. Вулиця Волгоградська – станція метро «Палац Спорту».
  • №181. Площа Тараса Шевченка – Центральний залізничний вокзал.
  • №182. Станція метро «Нивки» – проспект Свободи.
  • №188. Станція метро «Нивки» – вулиця Симиренка (розворотне кільце швидкісного трамваю).
  • №198. Інститут серцево-судинної хірургії на вулиці Амосова – Центральний залізничний вокзал.
  • №224. Станція метро «Мінська» – вулиця Північна.
  • №242. Станція метро «Лісова» – вулиця Гетьмана.
  • №249. Станція метро «Лівобережна» – станція Лівий Берег.
  • №405. Проспект Маяковського – універмаг «Дитячий світ».
  • №434. Вулиця Бальзака – станція метро «Чернігівська».
  • №459. Вулиця Підлипка – залізничний вокзал «Дарниця».
  • №476. Вулиця Північна – станція метро «Дарниця».
  • №496. Лікарня «Феофанія» – станція метро «Лук’янівська».
  • №504. Вулиця Милославська – станція метро «Дарниця».
  • №509. Проспект Маяковського – вулиця Ялтинська.
  • №523. Вулиця Каштанова – станція метро «Дружби Народів».
  • №526. Станція метро «Позняки» – Дарницька площа.
  • №539. Центральний залізничний вокзал – вулиця Саксаганського.
  • №542. Станція метро «Осокорки» – вулиця Митрополита Андрея Шептицького.
  • №550. Проспект Маяковського – Чоколівський бульвар.
  • №555. ДВРЗ – вулиця Кибальчича.
  • №557. Станція метро «Либідська» – проспект Науки.
  • №566. Станція метро «Лук’янівська» – проспект Відрадний.
  • №567. Станція метро «Видубичі» – авторинок «Чапаївка».
  • №569. Станція метро «Лук’янівська» – залізнична станція «Київ-Волинський».
  • №575. Вулиця Терещенківська – вулиця Сирецька.
  • №577. Станція метро «Позняки» – вулиця Урлівська.
  • №586. Станція метро «Лук’янівська» – площа Тараса Шевченка.

Зазначимо, що принаймні 15 із цих маршрутів дублюватимуть наявні маршрути громадського транспорту.

Зокрема, №165 повторює маршрут автобусу №7, №166 – тролейбусів №16 та №23, №171 – тролейбусу №3, №182 – тролейбусу №26, №224 – тролейбусу №24, №249 – автобусу №49, №526 – трамваю №8, №542 – автобусу№42, №550 – тролейбусу №30, №555 – трамваю 33, №557 – автобусу №20, №566 та №569 – трамваю №14, №575 – тролейбусу №5, №586 – відразу двох тролейбусів №6 та №18.

Нагадаємо, 2015 року компанія A+С Україна розробила транспортну модель Києва на основі рекомендацій Світового банку, в яких, зокрема, йдеться про ліквідацію маршруток, які дублюють маршрути автобусів і тролейбусів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button