Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 104 днів. За цей час ми опублікували 27473 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Шукаючи способи привабити міленіалів і підвищити свою конкурентоздатність, маркет-молл «Даринок» оголосив про нову концепцію.

У 2020 році змінять місце розташування фуд-корту всередині «Даринку». Загальна площа нової зони становитиме майже півтори тисячі квадратних метрів. Також на третьому поверсі маркет-моллу відкриють новий коворкінг Platforma Office Club від Coworking Platforma на 800 посадкових місць. Для дітей створять зону розваг загальною площею 1700 кв.м.

Крім того, Даринок планує розширити список орендарів, залучаючи звсесвітньо відомих міжнародних гравців.

Перш за все, збираються змінити якірного орендаря, відкривши новий супермаркет «Сільпо», загальною площею три тисячі квадратних метрів, половина з яких – площа торговельного залу.

«Ми очікуємо, що завдяки появі “Сільпо” вдасться додатково збільшити кількість відвідувачів на понад 5 %», – розказує Єгор Верлооченко, генеральний директор маркет-моллу «Даринок».

Офіційне відкриття магазину відбудеться 21 грудня, і він стане 16-м дизайнерським об’єктом мережі «Сільпо», який розташований у Києві. Авторський дизайн супермаркету – у стилі Великого Шовкового шляху.

«Простір та інтер’єр відображають культуру стародавніх торговельних шляхів Сходу з його екзотичними атрибутами та романтикою пустелі. Цього вдалося досягти за допомогою автентичних інсталяцій, елементів декору та пустельній кольоровій гамі, а також тематичному зонуванню нового супермаркету», – пояснює маркетинг-директор «Сільпо» Катерина Огуряєва.

Які концептуальні зони будуть усередині, до відкриття магазину традиційно не розголошують.

Маркет-молл «Даринок» – симбіоз традиційного ринку та шопінг-центру. Даринок працює уже 15 років. Загальна площа комплексу – 68 тис. кв.м, з них  43,5 тис. кв.м. торгової площі.  У ринку близько три з половиною тисячі орендарів. Наразі його відвідують 11 млн людей на рік.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button