Даринок змінює концепцію, прагнучи залучити аудиторію міленіалів
21 грудня там відкриють новий супермаркет «Сільпо» у стилі Великого Шовкового шляху
21 грудня там відкриють новий супермаркет «Сільпо» у стилі Великого Шовкового шляху
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24988 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Шукаючи способи привабити міленіалів і підвищити свою конкурентоздатність, маркет-молл «Даринок» оголосив про нову концепцію.
У 2020 році змінять місце розташування фуд-корту всередині «Даринку». Загальна площа нової зони становитиме майже півтори тисячі квадратних метрів. Також на третьому поверсі маркет-моллу відкриють новий коворкінг Platforma Office Club від Coworking Platforma на 800 посадкових місць. Для дітей створять зону розваг загальною площею 1700 кв.м.
Крім того, Даринок планує розширити список орендарів, залучаючи звсесвітньо відомих міжнародних гравців.
Перш за все, збираються змінити якірного орендаря, відкривши новий супермаркет «Сільпо», загальною площею три тисячі квадратних метрів, половина з яких – площа торговельного залу.
«Ми очікуємо, що завдяки появі “Сільпо” вдасться додатково збільшити кількість відвідувачів на понад 5 %», – розказує Єгор Верлооченко, генеральний директор маркет-моллу «Даринок».
Офіційне відкриття магазину відбудеться 21 грудня, і він стане 16-м дизайнерським об’єктом мережі «Сільпо», який розташований у Києві. Авторський дизайн супермаркету – у стилі Великого Шовкового шляху.
«Простір та інтер’єр відображають культуру стародавніх торговельних шляхів Сходу з його екзотичними атрибутами та романтикою пустелі. Цього вдалося досягти за допомогою автентичних інсталяцій, елементів декору та пустельній кольоровій гамі, а також тематичному зонуванню нового супермаркету», – пояснює маркетинг-директор «Сільпо» Катерина Огуряєва.
Які концептуальні зони будуть усередині, до відкриття магазину традиційно не розголошують.
Маркет-молл «Даринок» – симбіоз традиційного ринку та шопінг-центру. Даринок працює уже 15 років. Загальна площа комплексу – 68 тис. кв.м, з них 43,5 тис. кв.м. торгової площі. У ринку близько три з половиною тисячі орендарів. Наразі його відвідують 11 млн людей на рік.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті