Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 23629 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Усі фото: Ніна Міщенко

На вихідних 21-22 грудня в Києві відкрилися два тематичні супермаркети «Сільпо». Про це повідомила очільниця пресслужби Fozzy Group Ніна Міщенко.

У центрі «Ультрамарин», що неподалік залізничного вокзалу, магазин оформили в японському стилі.

Дизайнери вирішили використати серію гравюр «36 видів на гору Фудзі» Хокусая. Тільки замість японських пейзажів – Київ, а замість Фудзіями зобразили Андріївську церкву, яку видно з багатьох точок столиці.

Звісно, не обійшлося й без ліхтариків, ієрогліфів, драконів, віял, пагод і «манекі неко» – це традиційна фігурка котика з піднятою лапкою, який вітає гостей.

У «Даринку» на Лісовій «Сільпо» оформили у стилі Великого Шовкового шляху. На вході й над касами рзмістили караван із шести верблдів і маленького віслюка, який тягне найбільший вантаж. Погонич скеровує караван на Східний ринок.

«За задумом, у супермаркеті гості здійснюють мандрівку відрізком Великого Шовкового шляху – від Дуньхуа (Китай) до Самарканду (Узбекістан). Вони ніби проходять через пустелю, милуючись її безмежними піщаними обширами й оазами», – пояснює Міщенко.

Нещодавно ми писали про заміський будинок українського архітектора Сергія Махна, в якому використано елементи японської естетики.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button