Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 299 днів. За цей час ми опублікували 26324 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/lebedevarchitects

Автори проєкту – Влодко Зотов (Бюро ініціативної архітектури «GA» ) та Єгор Лєбєдєв (Lebedev Architects) оприлюднили візуалізацію громадського простору поблизу території ЖК «Standard One – S1» біля метро ВДНГ.

Площа біля метро щодня приймає пасажирів приміського транспорту, студентів університету, відвідувачів ВДНГ тощо. Метрополітен разом із зупинками приміського та міського громадського транспорту утворюють потужний пересадочний вузол – значні паркування автобусів вздовж проїжджої частини. Вільна територія, яку радянські архітектори залишили перед університетом, сьогодні, за словами архітекторів, стала сценою для нових процесів.

Фото: facebook.com/lebedevarchitects

За словами архітекторів, їхня концепція громадського простору має врахувати інтереси усіх гравців у довгостроковій перспективі. Їхнім завданням у ході роботи було вивільнити площу у місці концентрації пішохідних потоків пересадкового вузла, відкорегувати форму зелених зон згідно з цими потоками, знайти баланс між комерційними та громадськими просторами, встановити чіткі межі відповідальності і створити кордони між громадськими, комерційними, колективними та університетськими просторами тощо.

Фото: facebook.com/lebedevarchitects

На території ЖК «Standard One – S1» побудують студентські апартаменти, торговельний центр і магазин Roshen. Нове планування, за словами архітекторів, буде безпечним і врахує можливість проїзду пожежних машин.

Фото: facebook.com/lebedevarchitects

Біля студентських апартаментів розташують гостьовий паркінг зі шлагбаумом на 36 автомобілів, а парковку «Київського метрополітену» збільшать до 32 місць. Територія подвір’я буде вільною від авто, а для обслуговуючого транспорту передбачать розворотний майданчик.

Між колективним простором подвір’я і вулицею створять «м’який» кордон у вигляді дитячого майданчика, який у денний час буде відкритим для всіх охочих. У точках вибору встановлять навігаційні пілони для тих, хто незнайомий з плануванням площі.

Спеціально для цього проєкту розробили лави на бетонній основі з сосновими сидіннями. Невелика поличка у нижній частині бетонної основи дасть змогу зручно розмістити ноги. Також передбачені лави зі спинкою – їх встановлять біля входів у під’їзди, по краях променаду довкола дитячого майданчику, у фітнес-зоні. Лави, повз які проходять пішохідні потоки, на краях мають скіс.

Фото: facebook.com/lebedevarchitects

На дитячому майданчику будуть лавки обтічної форми, щоб дітям було зручно бігати довкола. У нижній частині бетонної основи, там де знаходиться ніша для стоп, вмонтують діодну підсвітку. Відтак об’єкт стане джерелом неяскравого, тьмяного світла. Поряд ростимуть дерева, а ґрунт вкриють гравієм.

Витяжки метрополітену планують пофарбувати у графітовий колір і дообладнати сіткою, щоб уникнути клеєння оголошень на її стовбур.

Фото: facebook.com/lebedevarchitects

На площі біля основного пішохідного потоку бюро пропонує встановити символічну скульптуру відомого одеського митця Степана Рябченко — «Квітка, що гуляє».

Біля одного із виходів з метрополітену, у зоні очікування, обіцяють зробити перехоплювальний велопаркінг.

На господарській частині території будуть контейнери для сортування сміття. Один бік накриття контейнерів розташовуватиметься у дворі, а інший — на вулиці. Так одним смітником можуть одночасно користуватись і мешканці житлового комплексу «S1» і перехожі.

Фото: facebook.com/lebedevarchitects

«Отже, що побачить людина, яка вийде на станції метро “Виставковий центр”? Перше, що буде помітно —це велика площа, якою зручно пересуватись у різних напрямках. По краях площі будуть розташовані відпочинкові сквери. Під дорослими, тінистими деревами будуть розташовані зручні лави», – кажуть автори проєкту. – «Основний фактор, який ми враховували під час створення нового планування — пішохідні потоки: наявні та потенційні. Саме вони визначили границі зелених зон та їх напрямки».

Фото: facebook.com/lebedevarchitects

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button