Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/lebedevarchitects

Автори проєкту – Влодко Зотов (Бюро ініціативної архітектури «GA» ) та Єгор Лєбєдєв (Lebedev Architects) оприлюднили візуалізацію громадського простору поблизу території ЖК «Standard One – S1» біля метро ВДНГ.

Площа біля метро щодня приймає пасажирів приміського транспорту, студентів університету, відвідувачів ВДНГ тощо. Метрополітен разом із зупинками приміського та міського громадського транспорту утворюють потужний пересадочний вузол – значні паркування автобусів вздовж проїжджої частини. Вільна територія, яку радянські архітектори залишили перед університетом, сьогодні, за словами архітекторів, стала сценою для нових процесів.

Фото: facebook.com/lebedevarchitects

За словами архітекторів, їхня концепція громадського простору має врахувати інтереси усіх гравців у довгостроковій перспективі. Їхнім завданням у ході роботи було вивільнити площу у місці концентрації пішохідних потоків пересадкового вузла, відкорегувати форму зелених зон згідно з цими потоками, знайти баланс між комерційними та громадськими просторами, встановити чіткі межі відповідальності і створити кордони між громадськими, комерційними, колективними та університетськими просторами тощо.

Фото: facebook.com/lebedevarchitects

На території ЖК «Standard One – S1» побудують студентські апартаменти, торговельний центр і магазин Roshen. Нове планування, за словами архітекторів, буде безпечним і врахує можливість проїзду пожежних машин.

Фото: facebook.com/lebedevarchitects

Біля студентських апартаментів розташують гостьовий паркінг зі шлагбаумом на 36 автомобілів, а парковку «Київського метрополітену» збільшать до 32 місць. Територія подвір’я буде вільною від авто, а для обслуговуючого транспорту передбачать розворотний майданчик.

Між колективним простором подвір’я і вулицею створять «м’який» кордон у вигляді дитячого майданчика, який у денний час буде відкритим для всіх охочих. У точках вибору встановлять навігаційні пілони для тих, хто незнайомий з плануванням площі.

Спеціально для цього проєкту розробили лави на бетонній основі з сосновими сидіннями. Невелика поличка у нижній частині бетонної основи дасть змогу зручно розмістити ноги. Також передбачені лави зі спинкою – їх встановлять біля входів у під’їзди, по краях променаду довкола дитячого майданчику, у фітнес-зоні. Лави, повз які проходять пішохідні потоки, на краях мають скіс.

Фото: facebook.com/lebedevarchitects

На дитячому майданчику будуть лавки обтічної форми, щоб дітям було зручно бігати довкола. У нижній частині бетонної основи, там де знаходиться ніша для стоп, вмонтують діодну підсвітку. Відтак об’єкт стане джерелом неяскравого, тьмяного світла. Поряд ростимуть дерева, а ґрунт вкриють гравієм.

Витяжки метрополітену планують пофарбувати у графітовий колір і дообладнати сіткою, щоб уникнути клеєння оголошень на її стовбур.

Фото: facebook.com/lebedevarchitects

На площі біля основного пішохідного потоку бюро пропонує встановити символічну скульптуру відомого одеського митця Степана Рябченко — «Квітка, що гуляє».

Біля одного із виходів з метрополітену, у зоні очікування, обіцяють зробити перехоплювальний велопаркінг.

На господарській частині території будуть контейнери для сортування сміття. Один бік накриття контейнерів розташовуватиметься у дворі, а інший — на вулиці. Так одним смітником можуть одночасно користуватись і мешканці житлового комплексу «S1» і перехожі.

Фото: facebook.com/lebedevarchitects

«Отже, що побачить людина, яка вийде на станції метро “Виставковий центр”? Перше, що буде помітно —це велика площа, якою зручно пересуватись у різних напрямках. По краях площі будуть розташовані відпочинкові сквери. Під дорослими, тінистими деревами будуть розташовані зручні лави», – кажуть автори проєкту. – «Основний фактор, який ми враховували під час створення нового планування — пішохідні потоки: наявні та потенційні. Саме вони визначили границі зелених зон та їх напрямки».

Фото: facebook.com/lebedevarchitects

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button