Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 104 днів. За цей час ми опублікували 24823 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Панорама Львова. Фото: Тарас Залужний / Unsplash

Олександра Сладкова, керівниця новоствореного управління екології та природних ресурсів Львівської міської ради, розповіла про екологічну ситуацію Львова і причини забруднення повітря в інтерв’ю виданню «Твоє місто».

Вона спростувала думку про те, що затори суттєво знижують якість повітря у Львові, наголошуючи, що справа не в кількості автівок, а в якості вихлопів від автомобілів, які курсують містом. На її думку, вживані автомобілі з Європи без газових каталізаторів найбільше забруднюють повітря у Львові.

У таких автівках часто вихлопні гази взагалі не очищуються. Україні також слід перейти до стандарту «Євро-6» в автомобілях, а всі інші автівки заборонити (як це зробили в Європі).

Користування автомобілями без газових каталізаторів впливає на збільшення кількості захворювань дихальних шляхів.

Також очільниця управління екології Львова розповіла, що наразі розробляють проєкт облаштування міської системи моніторингу повітря.

Крім того, пріоритетним для Львова Олександра Сладкова назвала виокремлення смуг для громадського транспорту. На її думку, поїздка у громадському транспорті має асоціюватися з рухом без заторів (на відміну від пересування в авто).

Ще однією суттєвою проблемою Львова очільниця управління екології назвала падіння рівня ґрунтових вод, зокрема через кліматичні зміни.

У планах управління екології зробити Винниківське і Брюховицьке лісництва муніципальними лісами і надати їм статус недоторканості, щоб «ніхто не міг там нічого набудувати».

Читайте також: Чому громадському транспорту потрібні окремі смуги?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button