За весь транспорт Києва відповідатиме Валентин Осипов. Що про нього відомо?
Валентин Осипов наразі є звинувачуваним у кримінальній справі про відмивання коштів.
Валентин Осипов наразі є звинувачуваним у кримінальній справі про відмивання коштів.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Департамент транспортної інфраструктури КМДА очолить Валентин Осипов, заступник голови «Київавтодору» з експлуатаційного утримання, розвитку та функціонування вулично-дорожньої мережі.
Розпорядження про результати конкурсу підписав міський голова Віталій Кличко 28 грудня 2019 року.
Конкурс на посаду директора Департаменту оголосили 22 листопада. Інформація про початок конкурсу не поширили у соціальних мережах КМДА та Департаменту, а на подачу документів дали лише сім днів – це мінімальний дозволений законом термін.
Валентин Осипов обіймає посаду посаду заступника генерального директора Київавтодору з 29 березня 2015 року.
Із 2010 до 2014 року Осипов працював викладачем автодорожніх дисциплін в Будівельному коледжі.
Попередній очільник Департаменту транспортної інфраструктури Іван Федоров залишив посаду після того, як у жовтні його призначили першим заступником голови Запорізької ОДА.
За даними Судової влади України та інформаційно-аналітичної системи Clarity Project Валентин Осипов наразі є звинувачуваним у кримінальній справі за статтею «Легалізація (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом», яку розглядає Печерський районний суд міста Києва.
Раніше «Хмарочос» аналізував ризики призначення голови «Київавтодору» Густєлєва або його заступника Осипова відповідальним за весь транспорт Києва. Депутати й адвокати сталої міської мобільності пояснили, чому таки призначення не здатне принести бажаних реформ транспортній системі Києва.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті