Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Укрінформ

Як Київ боротиметься із заторами і численними ДТП розповів Дмитро Рахматуллін, начальник інспекції з паркування, заступник директора Департаменту транспортної інфраструктури КМДА, повідомляє видання «Обозреватель».

Міська влада вважає одним із першочергових завдань для покращення ситуації на дорогах – зменшення кількості приватного транспорту.

«Для цього ми оптимізовуємо смуги громадського транспорту, щоб автобуси і тролейбуси ходили строго за графіком. Головне, щоб людям було зручно користуватися громадським транспортом», – пояснив чиновник.

Рахматуллін заявив, що найближчим часом Київ закуповуватиме пасажирський транспорт – планують придбати близько трьохсот нових трамваїв, автобусів, тролейбусів.

Паралельно місто відмовлятиметься від послуг перевізників з рухомим складом малої місткості, які дублюють маршрути комунального транспорту. Такий крок, на думку Рахматулліна, допоможе зменшити навантаження на маршрут і, як наслідок, знизить кількість ДТП та рівень заторів.

Фото: Дмитро Рахматуллін / Facebook

Заступник директора Департаменту транспорту торкнувся також теми перехоплювальних паркінгів. За його словами, наразі у КМДА є на прикметі дев’ять точок на в’їздах у Київ, де можна влаштувати перехоплювальні паркінги. Утім, міська влада має вирішити питання з земельними ділянками, кожна з яких має свого власника. Рахматуллін запевнив, що в новому році місто займеться перехлоплювальними паркінгами.

Також чиновник наголосив на важливості взаємодії комунальних підрозділів.

«Гроші від сплати за паркування йдуть єдиному оперторові – комунальному підприємству “Київпастранссервіс”. Відповідно, якщо інспекція з паркування працює ефективно і перевіряє, чи всі водії оплатили паркування, грошей надходить більше. Своєю чергою, 60% від доходу КП перераховує в дорожній фонд, з якого кошти ідуть на дорожню розмітку, пішохідні переходи, установку знаків тощо. Цим займається КП “Центр організації дорожнього руху”», – пояснив Рахматуллін.

Для ефективної перевірки оплати паркування, потрібна автоматична система контролю оплати вартості послуг паркування. Ще з літа міська влада готує тендерну документацію і технічне завдання для програмно-апаратного комплексу. Наразі документацію розглядає Антимонопольний комітет.

Рахматуллін зазначив, що завдяки роботі інспекторів з паркування з вулиць Києва щодня евакуюють близько 50 авто, які порушили, і ця кількість буде збільшуватися.

Читайте також: Як зупинити транспортний колапс у Києві?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button