Як міська влада планує покращити інфраструктуру Києва?
Зменшення кількості приватного транспорту Дмитро Рахматуллін назвав одним із першочергових завдань міської влади.
Зменшення кількості приватного транспорту Дмитро Рахматуллін назвав одним із першочергових завдань міської влади.
Фото: Укрінформ
Як Київ боротиметься із заторами і численними ДТП розповів Дмитро Рахматуллін, начальник інспекції з паркування, заступник директора Департаменту транспортної інфраструктури КМДА, повідомляє видання «Обозреватель».
Міська влада вважає одним із першочергових завдань для покращення ситуації на дорогах – зменшення кількості приватного транспорту.
«Для цього ми оптимізовуємо смуги громадського транспорту, щоб автобуси і тролейбуси ходили строго за графіком. Головне, щоб людям було зручно користуватися громадським транспортом», – пояснив чиновник.
Рахматуллін заявив, що найближчим часом Київ закуповуватиме пасажирський транспорт – планують придбати близько трьохсот нових трамваїв, автобусів, тролейбусів.
Паралельно місто відмовлятиметься від послуг перевізників з рухомим складом малої місткості, які дублюють маршрути комунального транспорту. Такий крок, на думку Рахматулліна, допоможе зменшити навантаження на маршрут і, як наслідок, знизить кількість ДТП та рівень заторів.
Фото: Дмитро Рахматуллін / Facebook
Заступник директора Департаменту транспорту торкнувся також теми перехоплювальних паркінгів. За його словами, наразі у КМДА є на прикметі дев’ять точок на в’їздах у Київ, де можна влаштувати перехоплювальні паркінги. Утім, міська влада має вирішити питання з земельними ділянками, кожна з яких має свого власника. Рахматуллін запевнив, що в новому році місто займеться перехлоплювальними паркінгами.
Також чиновник наголосив на важливості взаємодії комунальних підрозділів.
«Гроші від сплати за паркування йдуть єдиному оперторові – комунальному підприємству “Київпастранссервіс”. Відповідно, якщо інспекція з паркування працює ефективно і перевіряє, чи всі водії оплатили паркування, грошей надходить більше. Своєю чергою, 60% від доходу КП перераховує в дорожній фонд, з якого кошти ідуть на дорожню розмітку, пішохідні переходи, установку знаків тощо. Цим займається КП “Центр організації дорожнього руху”», – пояснив Рахматуллін.
Для ефективної перевірки оплати паркування, потрібна автоматична система контролю оплати вартості послуг паркування. Ще з літа міська влада готує тендерну документацію і технічне завдання для програмно-апаратного комплексу. Наразі документацію розглядає Антимонопольний комітет.
Рахматуллін зазначив, що завдяки роботі інспекторів з паркування з вулиць Києва щодня евакуюють близько 50 авто, які порушили, і ця кількість буде збільшуватися.
Читайте також: Як зупинити транспортний колапс у Києві?
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті