Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: пресслужба КМДА

Автомобілі забезпечують щонайменше 70-85% усіх викидів у повітря в Києві, вважає голова екологічної комісії Київради Костянтин Яловий. Про це він заявив в інтерв’ю Delo.ua.

«Лише в киян зареєстровано мільйон автомобілів. Але я впевнений, що щодня у місто заїжджає 2-2,5 мільйона автівок, і вони стоять у заторах, – каже Яловий. – Підприємства, які працюють у місті, можна перерахувати на пальцях, тому основними факторами (забруднення повітря) є якраз автомобілі, а також спалювання листя восени. Все, що накопичується у цьому листі протягом більш як півроку, при спалюванні знову потрапляє в повітря».

На його думку, наразі Київ може принаймні скоротити викиди від транзитного транспорту, обмеживши в’їзд вантажівок у години пік: з 7:00 до 10:00 та з 17:00 до 20:00. Таке обмеження запровадили на початку листопада.

Серед найпроблемніших підприємств-забруднювачів посадовець назвав Бортницьку станцію аерації, завод «Енергія», а також ТЕЦ-4, яка спалює вугілля.

Яловий повідомив, що місто планує встановити станції моніторингу якості повітря. Цьогоріч мають розробити проєкт і встановити перші чотири-вісім станцій. 2021 року кількість станцій має збільшитися до 27.

Посадовець визнав, що це обладнання Центральної геофізичної лабораторії імені Срезневського, яке публікує КМДА, – «морально застаріле».

Крім того, в Києві дані про якість атмосферного повітря збирають понад 30 станцій, які належать різним ініціативам і громадським рухам. Докладніше про те, чи можна довіряти неофіційним датчикам, читайте в матеріалі «Хмарочоса».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button