У Києві автомобілі спричиняють щонайменше 70% викидів
Поки що місто обмежило в’їзд вантажівок у години пік.
Поки що місто обмежило в’їзд вантажівок у години пік.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Автомобілі забезпечують щонайменше 70-85% усіх викидів у повітря в Києві, вважає голова екологічної комісії Київради Костянтин Яловий. Про це він заявив в інтерв’ю Delo.ua.
«Лише в киян зареєстровано мільйон автомобілів. Але я впевнений, що щодня у місто заїжджає 2-2,5 мільйона автівок, і вони стоять у заторах, – каже Яловий. – Підприємства, які працюють у місті, можна перерахувати на пальцях, тому основними факторами (забруднення повітря) є якраз автомобілі, а також спалювання листя восени. Все, що накопичується у цьому листі протягом більш як півроку, при спалюванні знову потрапляє в повітря».
На його думку, наразі Київ може принаймні скоротити викиди від транзитного транспорту, обмеживши в’їзд вантажівок у години пік: з 7:00 до 10:00 та з 17:00 до 20:00. Таке обмеження запровадили на початку листопада.
Серед найпроблемніших підприємств-забруднювачів посадовець назвав Бортницьку станцію аерації, завод «Енергія», а також ТЕЦ-4, яка спалює вугілля.
Яловий повідомив, що місто планує встановити станції моніторингу якості повітря. Цьогоріч мають розробити проєкт і встановити перші чотири-вісім станцій. 2021 року кількість станцій має збільшитися до 27.
Посадовець визнав, що це обладнання Центральної геофізичної лабораторії імені Срезневського, яке публікує КМДА, – «морально застаріле».
Крім того, в Києві дані про якість атмосферного повітря збирають понад 30 станцій, які належать різним ініціативам і громадським рухам. Докладніше про те, чи можна довіряти неофіційним датчикам, читайте в матеріалі «Хмарочоса».
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті