Як упродовж 2019 року змінився міський простір Львова?
Більшість проєктів орієнтовані на пішоходів та покращення умов для громадського транспорту.
Більшість проєктів орієнтовані на пішоходів та покращення умов для громадського транспорту.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Орест Олеськів, керівник управління транспорту Львівської міської ради, поділився власним списком десяти змін, які трапилися у міському середовищі Львова впродовж 2019 року.
Першою у списку є реконструйована Двірцева площа, яка відтепер призначена для руху громадського транспорту.
Реконструкція площі показує, як можна змінити пріоритети мобільності. Площа стала орієнтованою на пішоходів та пасажирів громадського транспорту. У 2019 році завершили перебудову правої сторони, призначеної для громадського транспорту, а також облаштували центральну пішохідну алею. У планах на наступний рік — реконструкція лівої частини, призначеної для руху автомобілів, і зведення фонтану.
Читайте також: Як виглядає оновлена площа перед вокзалом Львова з висоти? (відео)
На другому місці — запуск першої повноцінної смуги громадського транспорту на пр. Чорновола, на відрізку від вул. Городоцької до вул. Липинського.
Проспект Чорновола з’єднює північні райони Львова з рештою міста, по ньому проходять 23 маршрути міського громадського транспорту. Смуга дозволила прискорити рух на дев’ять хвилин. На жаль, затримки на інших ділянках існують і досі.
Читайте також: Чому громадському транспорту потрібні окремі смуги?
Третю позицію займає завершення перших етапів проектів будівництва велопішохідної інфраструктури по вулиці Княгині Ольги та пр. Чорновола.
Проспект Чорновола і вулиця Княгині Ольги є ключовими ділянками веломережі, які з’єднують північні і південні райони через центр міста і повинні сформувати так звану «трансміську веломагістраль».
Паралельно з велоінфраструктурою розвивається якісний пішохідний простір, зупинки громадського транспорту, озеленення і паркування. Ці проєкти наразі в процесі реалізації і мають бути завершені у 2020 році.
Четвертим у списку є відкриття меморіалу Небесної сотні.
На думку Ореста Олеськіва, Меморіал Небесної сотні став новою візитівкою Львова. Автори проєкту продемонстрували, що такий меморіал не обов’язково повинен бути монументальним, а навпаки, може бути гарно вписаним у ландшафт громадським простором. Цей проєкт ще незавершений. На другому етапі будуватиметься пішохідний міст через вул. Кривоноса.
Облаштування фізично виділеної смуги для руху трамвая на вулицях Свєнціцького та Івана Франка зайняв п’яту позицію.
Завдяки будівництву трамвайної колії Сихів, найбільш заселений район Львова, отримав зручне сполучення з центром міста. Проте у ранкову годину пік біля Академії Мистецтва трамвай часто стояв у заторі, проїжджаючи 300 м за 25 хв.
Завдяки делініаторам час руху трамвая на цій ділянці скоротився більш ніж на 15 хвилин. Додаткова смуга для автівок з’явилася внаслідок заборони паркування на проїзній частині.
Шостий у списку — випуск на маршрути партії перших десяти нових тролейбусів Електрон.
Це перша партія з 50 закуплених тролейбусів, які повинні надійти в першій половині 2020 року. Нові тролейбуси обладнані, зокрема, кондиціонуванням пасажирського салону. Стверджують, що це найбільша закупівля нових тролейбусів часів української незалежності.
Нові велосмуги на вул. Сахарова і на вул. Городоцькій зайняли сьому позицію.
На цих ділянках у Львові облаштування велосмуг стало єдиним способом зробити велоінфраструктуру. На думку автора рейтингу, він повністю себе виправдав.
Восьме у списку — відкриття пішохідної вулиці Руданського
Вулиця Руданського стала третьою пішохідною вулицею у Львові. Маленька вуличка, де переважно паркувались автівки, стала привабливим громадським простором.
Відкриття пішохідної алеї на вул. Коперника стало дев’ятим у списку.
Алея на вулиці Коперника вздовж стіни костелу св. Лазаря перетворилась після реконструкції на приємний громадський простір, Важливою складовою цього проєкту є укріплення та озеленення схилу.
Наостанок Орест Олеськів відзначив сучасний дитячий майданчик на площі Теодора.
На майданчику, серед іншого, спорудили скелелазну гірку і канатну лазанку.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті