Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 29 днів. За цей час ми опублікували 26936 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Arthur Lambillotte, Unsplash

У Нью-Йорку 298 нових вагонів метро довелося вивести з експлуатації через несправні двері, повідомляє The Wall Street Journal.

Негаразди виявили на лінії після двох випадків, коли двері не спрацювали як слід. Зокрема, в одному випадку двері не зачинилися повністю після відправлення зі станції. Ніхто не постраждав.

Використання всієї партії вагонів моделі R179 припинили в ніч проти восьмого січня й задіяли всі можливі старі вагони – деякі 1960-х років випуску, – щоб упоратися з ранковою годиною пік.

Вагони поставила канадська компанія Bombardier за контрактом на суму 600 мільйонів доларів. При цьому поставка затрималася на три роки через інші, раніше виявлені несправності. В якості компенсації постачальника змусили поставити додаткові 18 вагонів безкоштовно.

«Bombardier продав нам мотлох», – констатував головний аудитор Нью-Йорка Скотт Стрінгер, звинувативши у ситуації транспортне управління міста.

Вагон R179. Фото: Wikipedia

У Bombardier заявили, що провина лежить на китайському виробникові Nanjing Kangni Mechanical & Electrical, який не відкалібрував механізм дверей як слід. У компанії запевнили, що перевірятимуть всі вагони цілодобово й винаймуть для цього додаткових співробітників.

Нагадаємо, у Вашингтоні планують продавати приватним компаніям право найменування станцій метро, а у Філадельфії це вже практикують.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button