Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: прес-служба ЦУМу

Євген Мамай, директор Центрального столичного універмагу, розповів про особливості роботи столичного універмагу виданню Ukrainian Retail Associatin. Зокрема, він повідомив, що близько половини брендів, які реалізовує універмаг, – українські. Середи них – Ksenia Schnаider, Sleeper, Katsurina, T. Mosca тощо.

«Перше, що я зробив ще на початку року, – перевів відповідальність за українських дизайнерів з відділу оренди у відділ закупівель, тому підхід до українських дизайнерів не відрізняється від підходу до брендів, які ми імпортуємо безпосередньо, – всі вони проходять селекцію», – розповів Євген Мамай.

За словами директора, не кожен, хто здатен покрити вартість оренди, може бути представлений у ЦУМі.

«Ми відбираємо найкращі бренди, щоб збалансувати категорійну пропозицію, сформувати комплементарне сусідство. Як результат, ми отримали 50% зростання в цій категорії. Ми виділили окремого менеджера, який займається суто українськими дизайнерами, і він цю модель успішно розвиває»,  – пояснив директор.

Фото: rau

Крім того, у ЦУМу, за словами директора, близько 25 цільових аудиторій. Вісім поверхів універмагу мають різне категорійне наповнення.

У квітні універмаг запустив онлайн магазин tsum.ua. Тепер замовляти товари можна з будь-якого куточка України. А завдяки сервісу click & collect замовлення можна забрати в спеціальному відділі з примірочною та послугами стиліста.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button