Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 267 днів. За цей час ми опублікували 23415 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Прем’єр-міністр Олексій Гончарук із представником Deutsche Bahn Андреасом Вегеріфом. Фото: Telegram-канал Гончарука

Укрзалізниця розробляє питання партнерства з німецьким залізничним перевізником Deutsche Bahn. Про це повідомив ексдепутат Бундестага та заступник директора Берлінського центру вивчення Східної Європи Дмитро Стратієвський.

Сьогодні, 16 січня, прем’єр-міністр Олексій Гончарук опублікував у Telegram спільне фото з представником Deutsche Bahn Андреасом Вегеріфом, який прибув до Києва разом і німецькою делегацією. «Чекайте на гарні новини незабаром», – підписав світлину Гончарук.

У Міністерстві інфраструктури та в Укрзалізниці поки не коментують перспективи такої співпраці, але ЦТС розпитав експертів.

Директор компанії «Квадро Центр» Олександр Ткачук припускає, що Deutsche Bahn насамперед цікавитиметься вантажними перевезеннями.

«В Україні вартість “масових” перевезень дешевша, ніж у Польщі та Білорусі… Якщо коротко: Німеччина конкурує з Польщею, Китаєм за дешеву логістику. Укрзалізниця є шалено недооціненим активом», – вважає він.

Член логістичного комітету Європейської Бізнес Асоціації Юрій Щуклін вважає, що Укрзалізниці було б корисно запровадити німецькі правила взаємин з клієнтами. «Наразі з Укрзалізницею немає бізнес-взаємин – у нас взаємини як із монополістом, де клієнт не має права голосу», – зазначив він.

Також експерт вважає, що в управлінні Укрзалізниці бракує компетентних залізничників, які не були б пов’язані з політиками й олігархами. Крім того, на його думку, було б чудово, аби Deutsche Bahn поділилася з Україною технікою.

Голова Центру розвитку логістики Валерій Ткачов вважає першочерговими напрямками для співпраці модернізацію інфраструктури з використанням німецьких технологій; реформування ринку вантажоперевезень і пасажирів за німецьким досвідом; спільні проєкти з організації перевезення вантажів і пасажирів з України в ЄС; розвиток транзитних вантажоперевезень.

Нагадаємо, торік «Укрзалізниця» заявила, що розробила концепцію «Вокзальної компанії», на баланс якої переведуть усі вокзали і зупинні пункти, за зразком Deutsche Bahn.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button