Deutsche Bahn та Укрзалізниця планують співпрацю. Що від неї очікувати?
Делегати від Deutsche Bahn прибули до Києва та зустрілися з прем'єром Гончаруком.
Делегати від Deutsche Bahn прибули до Києва та зустрілися з прем'єром Гончаруком.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 303 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Прем’єр-міністр Олексій Гончарук із представником Deutsche Bahn Андреасом Вегеріфом. Фото: Telegram-канал Гончарука
Укрзалізниця розробляє питання партнерства з німецьким залізничним перевізником Deutsche Bahn. Про це повідомив ексдепутат Бундестага та заступник директора Берлінського центру вивчення Східної Європи Дмитро Стратієвський.
Сьогодні, 16 січня, прем’єр-міністр Олексій Гончарук опублікував у Telegram спільне фото з представником Deutsche Bahn Андреасом Вегеріфом, який прибув до Києва разом і німецькою делегацією. «Чекайте на гарні новини незабаром», – підписав світлину Гончарук.
У Міністерстві інфраструктури та в Укрзалізниці поки не коментують перспективи такої співпраці, але ЦТС розпитав експертів.
Директор компанії «Квадро Центр» Олександр Ткачук припускає, що Deutsche Bahn насамперед цікавитиметься вантажними перевезеннями.
«В Україні вартість “масових” перевезень дешевша, ніж у Польщі та Білорусі… Якщо коротко: Німеччина конкурує з Польщею, Китаєм за дешеву логістику. Укрзалізниця є шалено недооціненим активом», – вважає він.
Член логістичного комітету Європейської Бізнес Асоціації Юрій Щуклін вважає, що Укрзалізниці було б корисно запровадити німецькі правила взаємин з клієнтами. «Наразі з Укрзалізницею немає бізнес-взаємин – у нас взаємини як із монополістом, де клієнт не має права голосу», – зазначив він.
Також експерт вважає, що в управлінні Укрзалізниці бракує компетентних залізничників, які не були б пов’язані з політиками й олігархами. Крім того, на його думку, було б чудово, аби Deutsche Bahn поділилася з Україною технікою.
Голова Центру розвитку логістики Валерій Ткачов вважає першочерговими напрямками для співпраці модернізацію інфраструктури з використанням німецьких технологій; реформування ринку вантажоперевезень і пасажирів за німецьким досвідом; спільні проєкти з організації перевезення вантажів і пасажирів з України в ЄС; розвиток транзитних вантажоперевезень.
Нагадаємо, торік «Укрзалізниця» заявила, що розробила концепцію «Вокзальної компанії», на баланс якої переведуть усі вокзали і зупинні пункти, за зразком Deutsche Bahn.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті