Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 299 днів. За цей час ми опублікували 23640 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: luckincoffee

Мережа  Luckin Coffee на кінець 2019 року загалом відкрила 4 910 кав’ярень в Китаї, а це на  600 точок більше, ніж у Starbucks, повідомдяє Posteat, посилаючись на дані аналітичної агенції Thinknum Alternative Data. Luckin Coffee відкрила 700 нових точок, тоді як американська мережа лише 100.

Кількість кав’ярень Luckin Coffee у Китаї зросла вдвічі з вересня 2018 року до вересня 2019 року (до 3 680 точок) Крім того, найближчим часом планують відкрити ще 9 910 точок.

Фото: luckincoffee

Як пояснюють аналітики, випередити конкурента вдалося завдяки тому, що мережа відкривала кав’ярні у віддалених регіонах та невеликих містах. А кошти на розвиток допомогло отримати вдале розміщення акцій Luckin Coffee у США у травні 2019 року. Тоді мережа залучила $645 млн.

Зображення: Thinknum Alternative Data

Наступним після Китаю регіоном поширення кав’ярень Luckin Coffee стане Близький Схід. Компанія Luckin Coffee заснована у 2017 році. Збільшення числа точок мережі почалося у 2018 році.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button