Китайська мережа Luckin Coffee перевершила Starbucks за кількістю нових кав’ярень
Мережа массово відкриває кав’ярні у віддалених регіонах та невеликих містах.
Мережа массово відкриває кав’ярні у віддалених регіонах та невеликих містах.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Мережа Luckin Coffee на кінець 2019 року загалом відкрила 4 910 кав’ярень в Китаї, а це на 600 точок більше, ніж у Starbucks, повідомдяє Posteat, посилаючись на дані аналітичної агенції Thinknum Alternative Data. Luckin Coffee відкрила 700 нових точок, тоді як американська мережа лише 100.
Кількість кав’ярень Luckin Coffee у Китаї зросла вдвічі з вересня 2018 року до вересня 2019 року (до 3 680 точок) Крім того, найближчим часом планують відкрити ще 9 910 точок.
Як пояснюють аналітики, випередити конкурента вдалося завдяки тому, що мережа відкривала кав’ярні у віддалених регіонах та невеликих містах. А кошти на розвиток допомогло отримати вдале розміщення акцій Luckin Coffee у США у травні 2019 року. Тоді мережа залучила $645 млн.
Наступним після Китаю регіоном поширення кав’ярень Luckin Coffee стане Близький Схід. Компанія Luckin Coffee заснована у 2017 році. Збільшення числа точок мережі почалося у 2018 році.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті