За 20 років нові лінії легкорейкового транспорту з’явилися у 108 містах світу
У Києві востаннє нову лінію ЛРТ будували у 2000 році.
У Києві востаннє нову лінію ЛРТ будували у 2000 році.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
З початку ХХІ століття лінії трамваю та іншого легкорейкового транспорту з’явилися у 108 містах світу, зокрема у 70 містах Європи. Про це йдеться у доповіді Міжнародного союзу громадського транспорту (UITP).
Статистика не включає лінії, які вже функціонували до 2000 року, та розширення таких ліній.
У 2016 році річний пасажиропотік легкорейкового транспорту в Європі подолав позначку в 10 мільярдів. Таким чином ЛРТ перевозить стільки ж людей, скільки метро та приміських поїзди разом узяті, а також у десятеро більше, ніж авіатранспорт.
В Європі чимала частина пасажиропотоку припадає на Німеччину. Протяжність ліній легкорейкового транспорту в 49 німецьких містах складає майже 3000 кілометрів, а річний пасажиропотік у 2018 році становив 2900 мільйонів людей. Зокрема, протяжність трамвайної мережі в Берліні складає рекордні для європейського міста 193 кілометри.
Найбільш завантаженою є мережа трамваїв у Будапешті – понад 400 мільйонів пасажирів на рік.
Половину рухомого складу ЛРТ в Європі складають частково або повністю низькопідлогові вагони. У Франції, Іспанії, Ірландії, Великій Британії та Норвегії частка низькопідлогових вагонів сягає 100%. Середній річний пробіг вагону складає 52 тисячі кілометрів.
Автори звіту прогнозують, що популярність трамваїв та іншого легкорейкового транспорту в Європі зростатиме на тлі боротьби з заторами, потреби в чистішому повітрі та скороченні шкідливих викидів.
У Києві востаннє нову лінію ЛРТ будували у 2000 році – Лівобережну лінію швидкісного трамваю.
Дивіться також: У Китаї запустили безпілотні трамваї без рейок
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті