Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 283 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Гельсінкі, Фінляндія. Фото: Alexandr Bormotin, Unsplash

З початку ХХІ століття лінії трамваю та іншого легкорейкового транспорту з’явилися у 108 містах світу, зокрема у 70 містах Європи. Про це йдеться у доповіді Міжнародного союзу громадського транспорту (UITP).

Статистика не включає лінії, які вже функціонували до 2000 року, та розширення таких ліній.

У 2016 році річний пасажиропотік легкорейкового транспорту в Європі подолав позначку в 10 мільярдів. Таким чином ЛРТ перевозить стільки ж людей, скільки метро та приміських поїзди разом узяті, а також у десятеро більше, ніж авіатранспорт.

В Європі чимала частина пасажиропотоку припадає на Німеччину. Протяжність ліній легкорейкового транспорту в 49 німецьких містах складає майже 3000 кілометрів, а річний пасажиропотік у 2018 році становив 2900 мільйонів людей. Зокрема, протяжність трамвайної мережі в Берліні складає рекордні для європейського міста 193 кілометри.

Протяжність та пасажиропотік ліній ЛРТ в Європі. Графіка: UITP

Найбільш завантаженою є мережа трамваїв у Будапешті – понад 400 мільйонів пасажирів на рік.

10 найбільш завантажених мереж ЛРТ, у мільйонах пасажирів на рік (дані на 2017 р). Графіка: UITP

Половину рухомого складу ЛРТ в Європі складають частково або повністю низькопідлогові вагони. У Франції, Іспанії, Ірландії, Великій Британії та Норвегії частка низькопідлогових вагонів сягає 100%. Середній річний пробіг вагону складає 52 тисячі кілометрів.

Автори звіту прогнозують, що популярність трамваїв та іншого легкорейкового транспорту в Європі зростатиме на тлі боротьби з заторами, потреби в чистішому повітрі та скороченні шкідливих викидів.

У Києві востаннє нову лінію ЛРТ будували у 2000 році – Лівобережну лінію швидкісного трамваю.

Дивіться також: У Китаї запустили безпілотні трамваї без рейок

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button