Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 318 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Гельсінкі, Фінляндія. Фото: Alexandr Bormotin, Unsplash

З початку ХХІ століття лінії трамваю та іншого легкорейкового транспорту з’явилися у 108 містах світу, зокрема у 70 містах Європи. Про це йдеться у доповіді Міжнародного союзу громадського транспорту (UITP).

Статистика не включає лінії, які вже функціонували до 2000 року, та розширення таких ліній.

У 2016 році річний пасажиропотік легкорейкового транспорту в Європі подолав позначку в 10 мільярдів. Таким чином ЛРТ перевозить стільки ж людей, скільки метро та приміських поїзди разом узяті, а також у десятеро більше, ніж авіатранспорт.

В Європі чимала частина пасажиропотоку припадає на Німеччину. Протяжність ліній легкорейкового транспорту в 49 німецьких містах складає майже 3000 кілометрів, а річний пасажиропотік у 2018 році становив 2900 мільйонів людей. Зокрема, протяжність трамвайної мережі в Берліні складає рекордні для європейського міста 193 кілометри.

Протяжність та пасажиропотік ліній ЛРТ в Європі. Графіка: UITP

Найбільш завантаженою є мережа трамваїв у Будапешті – понад 400 мільйонів пасажирів на рік.

10 найбільш завантажених мереж ЛРТ, у мільйонах пасажирів на рік (дані на 2017 р). Графіка: UITP

Половину рухомого складу ЛРТ в Європі складають частково або повністю низькопідлогові вагони. У Франції, Іспанії, Ірландії, Великій Британії та Норвегії частка низькопідлогових вагонів сягає 100%. Середній річний пробіг вагону складає 52 тисячі кілометрів.

Автори звіту прогнозують, що популярність трамваїв та іншого легкорейкового транспорту в Європі зростатиме на тлі боротьби з заторами, потреби в чистішому повітрі та скороченні шкідливих викидів.

У Києві востаннє нову лінію ЛРТ будували у 2000 році – Лівобережну лінію швидкісного трамваю.

Дивіться також: У Китаї запустили безпілотні трамваї без рейок

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button