Нові неякісні трамвайні колії Києва – наслідок кумівства в «Київпастрансі». Розслідування
Незважаючи на попередні розслідування та кримінальне провадження за розкрадання коштів, співпраця одного з голів «Київпастрансі» Юрія Курбаля та його дядька Віктора Рафальського продовжується.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 301 днів. За цей час ми опублікували 26339 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Bihus.info опублікувало нові подробиці можливого корупційного скандалу, героями якого є голова дирекції будівництва «Київпастрансу» Юрій Курбаль та його дядько Віктор Рафальський.
Тепер вони пов’язані з ремонтом трамвайного маршруту на Борщагівці від вулиці Гната Юри до Кисневого заводу, що тривали весь 2019 рік.
Будівництвом займалось підприємство «Спецавтоматика», що з’явилось на ринку на початку 2019 року. До цього підприємство займалось встановленням протипожежних сигналізацій. Від отримання фірмою нової ліцензії на будівництво до виграшу тендеру «Київпастрансу» на 17 млн грн пройшло 5 днів. Цю фірму так само пов’язують з дядьком Курбаля – Віктором Рафальським.
Роботи виконані неякісно, стверджують журналісти. Окрім видимих дефектів на кшталт поганих зварочних робіт, погану якість видає гучний скрегіт трамвайних коліс. А за сучасними стандартами, міські трамваї мають пересуватися містом безшумно.
Знаючи про проблему надмірного шуму від колій, нові державні будівельні норми зобов’язали підрядників встановлювати гумові прокладки на рейкових скріпленнях, що могли б поглинати вібрацію рейки, коли по ній рухається трамвай. Тим паче, поряд з житловими будинками.
Скрін випуску Bihus.info – в руках журналістки гумові прокладки, що мають встановлюватися під рейки
Так, замість гумової прокладки, які мають гасити шум та вібрації, «Спецавтоматика» закуповує пластикові дошки. При цьому витрачає на одну 4500 грн. При тому, що у 2017 році вартість однієї проклаки становила близько 1800 грн/шт, а на початку 2019 ціна виросла до близько 2800 грн/шт. До того ж підприємство закуповує деталі не напряму у фірми-виробника, а через фірму-одноденку, яка є посередником.
На питання журналістів у «Київпастрансі» відмовляються відповідати «до закінчення будівництва маршруту».
У 2018 році Bihus.info вже робили матеріал про Курбаля та Рафальського, де показали, що 12 з 13 тендерів КП на проєктування гібридного легкорейкового транспорту (напівтрамваю, напівпотягу) на Троєщину, загальною вартістю 70 млн грн виграє архітектурно-реставраційне підприємство «Софія», що швидко змінило профіль: з електро-монтажних робіт на будівництво. Начальником «Софії» є дядько Курбаля – Віктор Рафальський.
Справою зацікавилась національна поліція, відкрила кримінальне провадження за зловживання службовим положенням. Але розслідування не було завершено.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті