Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото https://www.mdcr.cz/. 30/4/2019 Новий міністр транспорту Владімір Кремлік заступив на посаду

Міністр транспорту Чехії Владімір Кремлік був звільнений з посади 20 січня 2020 року за завищення тендерної вартості на експлуатацію нової онлайн-системи продажу автомобільних віньєток – платних дозволів на користування міжміськими трасами в Чехії.

Radio CZ повідомляє, що міністр транспорту хотів укласти контракт на 400 млн крон (близько 17,5 млн долларів США або 16 млн євро) з компанією Asseco Central Europe. Але прем’єр-міністр Чехії Андрей Бабіш заявив, що контракт був погано організований, і що він особисто його не узгоджував.

За ситуацією слідкував Томаш Вондрачек, власник IT-компанії Actum Digital. Тиждень тому він записав онлайн-звернення де закликав IT-спеціалістів приєднатися до його ініціативи зі створення онлайн-сервісу самотужки.

Скрін зі звернення Томаша Вондрачека

Невдовзі відгукнулося більше 300 програмістів, з яких обрали 60 фахівців, що реалізували цей сервіс в рамках дводенного хакатону 25-26 січня. У понеділок 27 січня сайт запрацював у тестовому режимі. А міністра транспорту звільнили.

У інтерв’ю Радіо.Свобода Вондрачек розповідає, що вартість державного замовлення було марнотратством. І що в його державі не вперше держзамовлення в IT сфері перетворюються в мегаломанські та необгрунтовано дорогі проекти. За його словами, 400 млн крон за створення такого сайту – абсолютно нереальна ціна.

    Коментарі:

    Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

    *Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

    Newsletter button
    Donate button
    Podcast button
    Send article button