Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 39 днів. За цей час ми опублікували 26996 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото https://www.mdcr.cz/. 30/4/2019 Новий міністр транспорту Владімір Кремлік заступив на посаду

Міністр транспорту Чехії Владімір Кремлік був звільнений з посади 20 січня 2020 року за завищення тендерної вартості на експлуатацію нової онлайн-системи продажу автомобільних віньєток – платних дозволів на користування міжміськими трасами в Чехії.

Radio CZ повідомляє, що міністр транспорту хотів укласти контракт на 400 млн крон (близько 17,5 млн долларів США або 16 млн євро) з компанією Asseco Central Europe. Але прем’єр-міністр Чехії Андрей Бабіш заявив, що контракт був погано організований, і що він особисто його не узгоджував.

За ситуацією слідкував Томаш Вондрачек, власник IT-компанії Actum Digital. Тиждень тому він записав онлайн-звернення де закликав IT-спеціалістів приєднатися до його ініціативи зі створення онлайн-сервісу самотужки.

Скрін зі звернення Томаша Вондрачека

Невдовзі відгукнулося більше 300 програмістів, з яких обрали 60 фахівців, що реалізували цей сервіс в рамках дводенного хакатону 25-26 січня. У понеділок 27 січня сайт запрацював у тестовому режимі. А міністра транспорту звільнили.

У інтерв’ю Радіо.Свобода Вондрачек розповідає, що вартість державного замовлення було марнотратством. І що в його державі не вперше держзамовлення в IT сфері перетворюються в мегаломанські та необгрунтовано дорогі проекти. За його словами, 400 млн крон за створення такого сайту – абсолютно нереальна ціна.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button