Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: simonweckert.com

Німецький художник Зімон Векерт влаштував перформанс у Берліні, протягнувши кількома вулицями візок із 99 смартфонами, що дозволило утворити віртуальний затор на Google Maps. Це привело до того, що реальні водії уникали червоних вулиць, і дороги звільнилися від трафіку.

Фото: simonweckert.com

Метою художника було дослідити, як засобами мистецтва можна протистояти контролю Google. Безліч сервісів, таких як каршеринг, доставка їжі, оренда велосипедів та самокатів, функціонують завдяки Google Maps. На цій базі також розвивається безпілотний транспорт.

«Всі ці мобільні застосунки функціонують завдяки інтеграції Google Maps і створюють нові форми цифрового капіталізму та комерціалізації», – пише Векерт.

Візок із 99 смартфонами, які художник придбав на секонд-хенді. Фото: simonweckert.com

Але його акція також демонструє те, як працює автомобілізація у місті, зокрема, індукований попит. Стратегії збільшення пропускної здатності доріг – розширення наявних та будівництво нових доріг, додавання смуг руху, спорудження розв’язок тощо – сприяють все більшому користуванню автомобілями, що у перспективі призводить до зменшення пропускної здатності.

Фото: simonweckert.com

Днями компанія TomTom оприлюднила рейтинг міст із найвищими втратами часу в заторах за 2019 рік. Київ посів 12-е місце у світі, а в Європі поступається лише Стамбулу та Москві.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button