Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 288 днів. За цей час ми опублікували 23576 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Кав’ярні в бутіку H&M в Берліні. Фото:buro247

Шведський бренд H&M планує перетворити більше п’яти тисяч магазинів мережі по всьому світу на логістичні хаби, які підтримуватимуть онлайн-торгівлю. В магазинах можна буде отримати замовлення, зроблені на сайті, або повернути товар.

В січні 2020 року в H&M Group змінилось керівництво. Засновник компанії Стефан Перссон відмовиться від посади голови правління Hennes & Mauritz на користь свого сина Карла-Йохана Перссона. Стефан Персон зазначив, що він не йде з компанії взагалі, а лишається власником на іншій позиції. Новим генеральним директором стала Єлена Гельмерссон.

«Роль магазинів сьогодні змінюється. Але ми, як і раніше віримо в офлайн-магазини і збираємося перетворити їх в логістичні хаби, щоб підвищити їх ефективність», – заявив Карл-Йохан Перссон.

До цього Карл-Йохан Перссон 10 років обіймав пост виконавчого директора компанії. За цей час H&M став другим найбільшим ритейлером одягу в світі, поступившись першим місцем іспанській компанії Inditex S.A. (Zara, Pull & Bear,Bershka, Massimo Dutti, Oysho). За словами Financial Times, в H&M не встигли пристосуватися до переходу покупців в онлайн-магазини: компанія збільшила кількість фізичних точок на 150% проти 50% у Inditex.

У 2020 році H&M планує відкрити лише 25 нових магазинів (це найменший показник за останні кілька десятиліть): запустити 200 точок на ринках країн, що розвиваються і закрити 175 магазинів в Європі та Північній Америці. До кінця 2019 року кількість офлайн-магазинів мережі становила 5076.

Окрім створення онлайн-хабів магазини мережі планують зробити більш зручними та «надихаючими на покупки».

Так в кінці жовтня 2019 року в рамках експериментального проекту H&M відкрив новий простір з концептом бутіка в Берліні. За рік до того подібний магазин з’явився у Стокгольмі.

Приміщення концептуального магазину розділене на кілька зон: є кав’ярня з невеликим садом та майданчик для занять йогою. Окрім одягу можна придбати веганську косметику та товари партнерських брендів. Також є технологічні нововведеня: кнопки для спілкування з персоналом магазину в примірочних та сенсорні екрани з каталогами H&M.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button