Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24972 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Усі зображення: Gra Agency

Київський симфонічний оркестр провів ребрендинг, отримавши нову візуальну айдентику від Gra Agency.

Дизайнери зазначають, що їх надихнули динаміка інструментів та невидимі внутрішні зв’язки, які взаємодіють як цілісний організм, а також люди, як невід’ємна складова оркестру та його рушійна сила.

«Для посилення візуального шоку у афішах задіяні твори сучасних українських митців», – повідомляє Gra Agency.

Логотип відображає лінії смичків скрипок та рух палички дириґента.

Робота над айдентикою була некомерційним проєктом, зазначається на сайті агенції.

«Ми – єдиний державний оркестр, що переживає в даний момент революційне оновлення. Ми – не нудні зберігачі артефактів минулого, ми – активні творці сьогодення, адже вміємо задавати такий симфонічний драйв, який отримати можна хіба що на зірковому рок-концерті», – запевняє Київський симфонічний оркестр.

Зокрема, оркестр запросив на посаду головного дириґента італійця Луїджі Ґаджеро.

Перша афіша з новим логотипом – концерт, присвячений ювілею оркестра

Нагадаємо, торік Одеський художній музей презентував нову айдентику, яку подарувала київська агенція Havas Ukraine. А у 2018 році ребрендинг за допомогою Banda Agency провів Національний художній музей.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button