В Україні запровадять нові правила авіаперевезень. Що зміниться?
Авіакомпанії зобов’яжуть мати цілодобовий кол-центр.
Авіакомпанії зобов’яжуть мати цілодобовий кол-центр.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24980 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Державна авіаційна служба запропонувала до громадського обговорення проєкт нових авіційних правил.
Як повідомляє avianews.com, документ надає авіакомпаніям право самостійно встановлювати час закінчення реєстрації на рейс та посадки на літак. Наразі законодавство вимагає, аби реєстрація завершувалася не раніш як за 45 хвилин, а посадка на літак – не раніш як за 15 хвилин до вильоту.
Авіаперевізнику також дозволять збільшувати норму безкоштовної ручної поклажі. Зараз її загальна вага не має перевищувати сім кілограмів. Водночас за новими правилами, авіакомпанія не може встановлювати мінімальну вагу безкоштовної поклажі менш як п’ять кілограмів.
Рейс вважатимуть скасованим, якщо його затримка перевищила 48 годин. Зате рейс не вважається скасованим, якщо змінено аеропорт відправлення чи прибуття в межах одного міста.
Авіакомпанії зобов’яжуть мати цілодобовий кол-центр.
Мінімальну відповідальність авіакомпаній за затирмку рейсу пропонують підняти до 7324 доларів, а відповідальність за пошкодження або втрату багажу – до 1765 доларів.
Читайте також: Чверть авіапасажирів створює чергу на посадку «заради процесу» (опитування)
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті