Стартап в США хоче зробити онлайн-доставку одягу більш зручною та екологічно відповідальною
Fitting Room Club хоче стати мережею «хабів доставки» з метою підтримання концепції сталого розвитку.
Fitting Room Club хоче стати мережею «хабів доставки» з метою підтримання концепції сталого розвитку.
Скрін з сайту fittingroomclub.com
Американський стартап Fitting Room Club позиціонує себе як новий засіб для здійснення покупок в мережі, повідомляє агенція з розвитку міського простору Рop up Сity. Сервіс поєднує досвід покупок в режимі онлайн та соціальну взаємодію у звичайному магазині одягу, а його цілі визначачені ідеями сталого розвитку. Платформа хоче змінити сприйняття інтернет-шоппінгу, та зробити онлайн-покупки більш звичними і доступними в кожному районі. Кінцева мета Fitting Room Club – бути за рогом «як поштове відділення, призначене для вас, а не пошти».
Система працює наступним чином. Покупець будь-якого онлайн-магазину обирає собі річ та замовляє доставку в один з магазинів мережі Fitting Room Club. Коли речі доставлені, покупець може прийти в магазин та приміряти їх. Якщо вони не сподобається покупцю, то їх можна буде повернути без «зайвих клопотів».
У Fitting Room Club вважають, що таким чином вони роблять доставку та/або повернення речей більш ефективним, ніж якби кожен покупець замовляв її собі до дому. Адже завітавши в один з магазинів Fitting Room Club поблизу будинку, покупець міг би зекономити кошти та ресурси (паливо), що витрачала б вантажівка на адресну доставку.
Скрін з сайту fittingroomclub.com
Запуск перших «хабів доставки» запланований на 2020 рік у Нью-Йорку, Сан-Франциско та Амстердамі.
Читайте також: Як інтернет-шопінг робить міста гіршими?
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 55 днів. За цей час ми опублікували 27117 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті