Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 58 днів. За цей час ми опублікували 24498 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Скрін з сайту fittingroomclub.com

Американський стартап Fitting Room Club позиціонує себе як новий засіб для здійснення покупок в мережі, повідомляє агенція з розвитку міського простору Рop up Сity. Сервіс поєднує досвід покупок в режимі онлайн та соціальну взаємодію у звичайному магазині одягу, а його цілі визначачені ідеями сталого розвитку. Платформа хоче змінити сприйняття інтернет-шоппінгу, та зробити онлайн-покупки більш звичними і доступними в кожному районі. Кінцева мета Fitting Room Club – бути за рогом «як поштове відділення, призначене для вас, а не пошти».

Система працює наступним чином. Покупець будь-якого онлайн-магазину обирає собі річ та замовляє доставку в один з магазинів мережі Fitting Room Club. Коли речі доставлені, покупець може прийти в магазин та приміряти їх. Якщо вони не сподобається покупцю, то їх можна буде повернути без «зайвих клопотів».

У Fitting Room Club вважають, що таким чином вони роблять доставку та/або повернення речей більш ефективним, ніж якби кожен покупець замовляв її собі до дому. Адже завітавши в один з магазинів Fitting Room Club поблизу будинку, покупець міг би зекономити кошти та ресурси (паливо), що витрачала б вантажівка на адресну доставку.

Скрін з сайту fittingroomclub.com

Запуск перших «хабів доставки» запланований на 2020 рік у Нью-Йорку, Сан-Франциско та Амстердамі.

Читайте також: Як інтернет-шопінг робить міста гіршими?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button