Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 23639 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Depositphotos

Виробництво харчування для авіакомпаній – це не просто велика кухня. Кейтеринг для авіагалузі має свій повноцінний логістичний центр.

Їжа на кухнях кейтерингових компаній готується заздалегідь і відразу ж поміщається в герметичну упаковку, в літаку її тільки розігрівають. Під час приготування авіаїжі важлива стандартизація. Працівники завжди звіряються з прикладами сервування.

Приклад того, як мають виглядати страви для подачі на борту літаків. Фото: avianews.com

Готові страви надходять на конвеєрну лінію. Їх фасують по відповідним контейнерам та складають на підноси, які запаковують у візки. Щоб харчування зберіглося, візки охолоджуються.

Візки, укомплектовані підносами з бортовим харчуванням. Фото: avianews.com

Їх розігрівають вже безпосередньо на борту в спеціальних печах.

Взимку стандартне меню включає більше м’ясних страв, а у весняно-літній період зазвичай подають рибу, овочі та фрукти.

Харчування «Hello Kitty» на борту літака тайванської авіакомпанії Eva Airlines. Фото: atorus.ru

Для VIP-пасажирів першого та бізнес-класів деяких авіаліній на борту може бути обладнана повноцінна кухня, де шеф-кухар готує на замовлення просто під час польоту. При польотах рейсами бюджетних авіакомпаній безкоштовне харчування в літаку може обмежитися снеками (чіпси, горішки) і напоями.

Харчування в літаку, що входить у вартість квитка, буде відрізнятися в залежності від авіакомпанії, тривалості рейсу, часу доби та інших факторів. Великі регулярні авіаперевізники зазвичай не заощаджують на бортовому харчуванні і пропонують пасажирам всіх класів різноманітне меню.

Також в літаку можна просити добавку. Якщо пасажир все ще голодний, можна попросити другий комплект їжі. Коли інші пасажири закінчать обідати, а бортпровідники переконаються, що залишилася вільна порція, можливо, вам її принесуть.

Великі авіакомпанії мають центри з тренування екіпажів. Для цього виділяють приміщення, де встановлюють макети салонів бізнес-класу та економ-класу широкофюзеляжних та вузькофюзеляжних літаків.

Літаючі шеф-кухарі Turkish Airlines проходять навчання на базі кейтеринг-компанії Turkish Do & Co. Фото: avianews.com

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button