Серед містян зростає попит на велопоїздки, якщо облаштувати для них інфраструктуру, — дослідження
За результатами дослідження, люди надаватимуть перевагу велопоїздкам, якщо в місті облаштовані велодоріжки.
За результатами дослідження, люди надаватимуть перевагу велопоїздкам, якщо в місті облаштовані велодоріжки.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24986 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
В англійському місті Ньюкасл провели дослідження, замінивши подвійну проїжджу частину однієї з центральних вулиць на широкий тротуар з велодоріжкою довжиною в 400 м. Відтак було помічено чотириразове збільшення числа містян, що стали користуватися вулицею та їздити велосипедом, повідомляє The Guardian.
Проміжні висновки урядового звіту показали, що 14 не поєднаних між собою систем велодоріжок у восьми містах Англії, що є частиною урядової програми Cycle City Ambition Fund (CCAF), скоротили річну кількість автопоїздок на 440 000 машин. Фактично, вони замінили два млн кілометрів, які раніше проїжджали автоводії, і зробили велотранспорт значно привабливішим.
Цього тижня уряд оголосив, що на розвиток велоінфраструктури та громадського транспорту (автобусів) витратять 5 млрд фунтів стерлінгів. Розвивати їх будуть наступні п’ять років, включаючи облаштування 250 миль веломаршрутів. За словами урядовців, ці велосполучення мають бути облаштовані відповідно до нових стандартів.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті