Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 275 днів. За цей час ми опублікували 23482 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Roman Koester Unsplash

В англійському місті Ньюкасл провели дослідження, замінивши подвійну проїжджу частину однієї з центральних вулиць на широкий тротуар з велодоріжкою довжиною в 400 м. Відтак було помічено чотириразове збільшення числа містян, що стали користуватися вулицею та їздити велосипедом, повідомляє The Guardian.

Проміжні висновки урядового звіту показали, що 14 не поєднаних між собою систем велодоріжок у восьми містах Англії, що є частиною урядової програми Cycle City Ambition Fund (CCAF), скоротили річну кількість автопоїздок на 440 000 машин. Фактично, вони замінили два млн кілометрів, які раніше проїжджали автоводії, і зробили велотранспорт значно привабливішим.

Фото: Joe Dunckley Alamy

Цього тижня уряд оголосив, що на розвиток велоінфраструктури та громадського транспорту (автобусів) витратять 5 млрд фунтів стерлінгів. Розвивати їх будуть наступні п’ять років, включаючи облаштування 250 миль веломаршрутів. За словами урядовців, ці велосполучення мають бути облаштовані відповідно до нових стандартів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button