Серед містян зростає попит на велопоїздки, якщо облаштувати для них інфраструктуру, — дослідження
За результатами дослідження, люди надаватимуть перевагу велопоїздкам, якщо в місті облаштовані велодоріжки.
За результатами дослідження, люди надаватимуть перевагу велопоїздкам, якщо в місті облаштовані велодоріжки.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 300 днів. За цей час ми опублікували 26329 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: Roman Koester Unsplash
В англійському місті Ньюкасл провели дослідження, замінивши подвійну проїжджу частину однієї з центральних вулиць на широкий тротуар з велодоріжкою довжиною в 400 м. Відтак було помічено чотириразове збільшення числа містян, що стали користуватися вулицею та їздити велосипедом, повідомляє The Guardian.
Проміжні висновки урядового звіту показали, що 14 не поєднаних між собою систем велодоріжок у восьми містах Англії, що є частиною урядової програми Cycle City Ambition Fund (CCAF), скоротили річну кількість автопоїздок на 440 000 машин. Фактично, вони замінили два млн кілометрів, які раніше проїжджали автоводії, і зробили велотранспорт значно привабливішим.
Фото: Joe Dunckley Alamy
Цього тижня уряд оголосив, що на розвиток велоінфраструктури та громадського транспорту (автобусів) витратять 5 млрд фунтів стерлінгів. Розвивати їх будуть наступні п’ять років, включаючи облаштування 250 миль веломаршрутів. За словами урядовців, ці велосполучення мають бути облаштовані відповідно до нових стандартів.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті