Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 269 днів. За цей час ми опублікували 23431 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Andrea Mantovani/The New York Times

Діяльність очільниці Парижу Анн Ідальго направлена в тому числі на те, щоб зробити місто безпечним та комфортним для велосипедистів. За планом Toutes et tous à vélo (Усі на велосипеді), до 2024 року Париж має стати містом з найрозвинутішою велоінфраструктурою в країні.

Відомо, що політика Ідальго щодо популяризації велотранспорту в столиці досить ефективна. У місті вже збільшилась кількість велосипедистів та з’явилась затребувана велоінфраструктура, до розбудови якої фінансово долучився муніципалітет міста.

Скрін з плану Toutes et tous à vélo

Наразі вже побудовано 1018 км нових велошляхів у Парижі (велосипедні доріжки, заповідні та зворотні смуги), а лічильник на вулиці Ріволі зафіксував 774 тис. велопроїздів в період з 4 вересня 2019 року до 17 січня 2020 року. Розроблено більше 20 веломаршрутів, що фінансуються мерією Парижа для розвитку велотуризму.

План розбудови велодоріжок у Парижі. Скрін з плану Toutes et tous à vélo

Місто отримало 500 000 євро субсидій для асоціацій, які пропагують використовувати велосипеди у місті. Таким чином, у мерії надаватимуть фінансову допомогу у розмірі 400 євро на придбання електровелосипедів — та 1200 євро на купівлю вантажних велосипедів. Також планують створити велобригади з робітників муніципальних служб, які контролюватимуть чистоту та озеленення міста.

Всього впродовж наступних шести років для фінансування потреб велокористувачів міста виділять 350 мільйонів євро.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button