Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Кадр із відео YevhenCo Dokuchko

Увечері 17 лютого на станції метро «Поштова площа» стався збій, через який турнікети припинили зчитувати Kyiv Smart Card і картки киянина. Відео опублікував у Facebook користувач Євген Докучко.

При цьому працівники метрополітену відмовлялися пропускати власників синіх карток, доки турнікети не буде полагоджено, і радили почекати. Одна з пасажирок на відео каже, що чекає вже десять хвилин.

https://www.facebook.com/yevhenco/videos/3017279854991606/

Заступник голови КМДА Максим Бахматов пообіцяв з’ясувати ситуацію.

У метрополітені час від часу трапляються подібні збої, коли пасажири не мають змоги пройти за електронним квитком. Чимало учасників обговорень у соцмережах вважають, що в таких випадках працівники мають пропускати власників карток безкоштовно.

Наразі автомати з продажу та поповнення Kyiv Smart Card працюють на 24 із 52 станцій. Можливість оплатити проїзд разовим QR-квитком є приблизно на 12 станціях, але такі квитки зчитають не всі турнікети – наприклад, на «Університеті» лише один.

31 березня оголошено останнім днем, коли можна буде пройти в метро за жетонами.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button