Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Кадр із відео YevhenCo Dokuchko

Увечері 17 лютого на станції метро «Поштова площа» стався збій, через який турнікети припинили зчитувати Kyiv Smart Card і картки киянина. Відео опублікував у Facebook користувач Євген Докучко.

При цьому працівники метрополітену відмовлялися пропускати власників синіх карток, доки турнікети не буде полагоджено, і радили почекати. Одна з пасажирок на відео каже, що чекає вже десять хвилин.

https://www.facebook.com/yevhenco/videos/3017279854991606/

Заступник голови КМДА Максим Бахматов пообіцяв з’ясувати ситуацію.

У метрополітені час від часу трапляються подібні збої, коли пасажири не мають змоги пройти за електронним квитком. Чимало учасників обговорень у соцмережах вважають, що в таких випадках працівники мають пропускати власників карток безкоштовно.

Наразі автомати з продажу та поповнення Kyiv Smart Card працюють на 24 із 52 станцій. Можливість оплатити проїзд разовим QR-квитком є приблизно на 12 станціях, але такі квитки зчитають не всі турнікети – наприклад, на «Університеті» лише один.

31 березня оголошено останнім днем, коли можна буде пройти в метро за жетонами.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button