Через збій на станції метро «Поштова площа» відмовилися пропускати власників Kyiv Smart Card
Працівники метрополітену відмовлялися пропускати власників карток, доки турнікети не буде полагоджено.
Працівники метрополітену відмовлялися пропускати власників карток, доки турнікети не буде полагоджено.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Увечері 17 лютого на станції метро «Поштова площа» стався збій, через який турнікети припинили зчитувати Kyiv Smart Card і картки киянина. Відео опублікував у Facebook користувач Євген Докучко.
При цьому працівники метрополітену відмовлялися пропускати власників синіх карток, доки турнікети не буде полагоджено, і радили почекати. Одна з пасажирок на відео каже, що чекає вже десять хвилин.
https://www.facebook.com/yevhenco/videos/3017279854991606/
Заступник голови КМДА Максим Бахматов пообіцяв з’ясувати ситуацію.
У метрополітені час від часу трапляються подібні збої, коли пасажири не мають змоги пройти за електронним квитком. Чимало учасників обговорень у соцмережах вважають, що в таких випадках працівники мають пропускати власників карток безкоштовно.
Наразі автомати з продажу та поповнення Kyiv Smart Card працюють на 24 із 52 станцій. Можливість оплатити проїзд разовим QR-квитком є приблизно на 12 станціях, але такі квитки зчитають не всі турнікети – наприклад, на «Університеті» лише один.
31 березня оголошено останнім днем, коли можна буде пройти в метро за жетонами.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті