Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 275 днів. За цей час ми опублікували 23482 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

14 лютого німецький Бундесрат ухвалив нову редакцію правил дорожнього руху (StVO), що містить багато нововведень та змін для користувачів велотранспорту. Про це повідомив міністр транспорту та цифрової інфраструктури Андреас Шойер.

Перелік змін та нововведень:

– обов’язковим є дотримання дистанції 1½ м у місті та 2 м за межами населеного пункту при обгоні велосипедиста автомобілем;

– запроваджується поняття «велосипедної зони», завдяки якій велосипедисти зможуть використовувати всю ширину вулиці, але з  обмеженням швидкості до 30 км/год. Автомобілі можуть перебувати у цій зоні лише за наявності спеціальної таблички. Повний пріорітет в русі надається велосипедистам;

– вантажівки та інші транспортні засоби масою більше 3,5 т зобов’язані при повороті праворуч знижувати швидкість до швидкості пішохода, тобто близько 8 км/год;

– за наявності спеціального знака, велосипедисти можуть повертати праворуч при червоному сигналі світлофора;

– запроваджується додаткова табличка для позначення вантажних велосипедів (каргобайків);

– з’явилися нові знаки веломагістралі (Radschnellweg) та «заборона обгону двоколісних транспортних засобів»;

– введено табличку для позначення електросамокатів;

Фото: bussgeldkatalog.org

– значно зросли штрафи за перевищення швидкості та порушення правил парковки. Раніше штраф за перевищення швидкості до 10 км/год в місті становив 15 євро, а тепер сягатиме 30 євро. За перевищення швидкості на 21-25 км/год штраф буде вже 80 євро, до того ж водій на місяць отримає заборону керувати транспортним засобом.

 

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button