Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 280 днів. За цей час ми опублікували 23517 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: electrek.co

Французький стартап EP Tender випустив протопип зовнішнього мобільного акумулятора з потужність в 36,5 кВт/год, яку протягом наступних п’яти років планують збільшити до 60 кВт/год.

Павербанк-причіп дозволить електроавтівкам здійснювати подорожі на відстань від 500 км без підзарядки. У випадку з моделлю Renault Zoe, на основі якої і розроблювався причіп, з батареєю на 52 кВт/год (до 390 км), EP Tender збільшить її запас ходи майже вдвічі.

Акумулятор-причіп буде доступним за системою оренди на замовлення: користувачі зможуть отримати заряджений мобільний павербанк, проїхати потрібну відстань та віддати розряджений. Таку опцію вирішили запровадити після опитування, яке показало, що лише 2% подорожей планують на відстань, що перевищує 200 км.

Також павербанк-причіп буде корисним для мешканців регіонів з недостатньо розвиненою мережею зарядних станцій для електромобілів. Анонсована вартість оренди складає $37, але не зрозуміло, який термін оренди покриватиме ця сума. За підрахунками компанії цього вистачить для того, щоб система окупилась до 2024 року (якщо 60 тисяч користувачів візьмуть в оренду 4150 причепів).

Придбати ж зовнішній акумулятор можна за $11 000.

Фото: eptender.com

Наразі, EP Tender веде переговори з автовиробниками Renault та компанією PSA, куди входять Peugeot, Citroën та Opel про оснащення їхніх електромобілів системою приєднання павербанка. Також розроблюють адаптер, за допомогою якого можна буде приєднувати вже випущені електрокари (вартість комплекту становитиме $650).

До того ж, у EP Tender хочуть побудувати пункти прокату таких причепів на основних туристичних маршрутах.

Цікаво, що раніше цей же стартап пропонував для електромобілів причіп з паливним генератором, що міг заряджати батарею електромобіля, витрачаючи паливо.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button