Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: dailymail.co.uk

Результати досліджень Союзу стурбованих вчених (UCS) показали, що використання сервісів накшталт Uber та Lyft сьогодні збільшують забруднення клімату в середньому на 69%, ніж поїздки громадським транспортом, які вони витісняють.

Навіть у порівнянні з користуванням власним авто, автомобілі сервісів генерують приблизно на 47% більше викидів, враховуючи той факт, що водіям сервісів потрібно доїхати до наступного місця посадки клієнта або точки збору.

Також у містах подібні сервіси витісняють користування транспортом з низьким рівнем викидів вуглецю, тобто громадським транспортом, велосипедами або пішохідними прогулянками. Але Uber та Lyft можуть зменшити свій вуглецевий слід, електрифікувавши свій автопарк або заохочуючи клієнтів до спільних поїздок містом.

«Щоб поїздки за допомогою додатків з пошуку авто стали більш екологічними, вони мають здійснюватись на електромобілях та, бажано, бути спільними для користувачів, що їдуть в одному напрямку. Або ж сервіси мають заохочувати своїх клієнтів користуватися транспортом з низьким рівнем викидів», – повідомили the Verge в організації.

Фото: dailymail.co.uk

Uber та Lyft вже висловили готовність зменшувати свій вуглецевий слід. Сервіси планують надавати послуги з оренди велосипедів та електроскутерів, більше інтегрувати свої сервіси в рух громадського транспорту (з можливістю купувати квитки у відповідних додатках), а також будуть займатися заохоченням водіїв перейти на електромобілі.

 

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button