У Сан-Франциско створили синтетичне вино та саке. Навіщо?
У компанії вважають винахід кроком до «діджиталізації алкоголю».
У компанії вважають винахід кроком до «діджиталізації алкоголю».
Усі фото: Endless West
20 лютого стартап Endless West із Сан-Франциско, США, презентував синтетичне вино і синтетичне саке, які виготовили без винограду та рису і без бродіння, повідомляє San Francisco Chronicle.
У складі цих алкогольних продуктів – лише етанол, вода та додатки для запаху, аромату й текстури. Такі синтетичні напої не можуть продаватися під назвами вино і саке, тож на етикетці продукт визначено як спиртовий напій.
Смак вина Gemello (з італійської назва перекладається як «близнюк») скопіювали з солодкого ігристого мускату міцністю 6%. Воно має ноти апельсинового цвіту, манго, персика та лічі.
Саке Kazoku («сім’я» у перекладі з японської) копіювали з «дзюммай дайґіндзьо», який вважається найвищим сортом преміального саке, у поєднанні з непастеризованим саке «нама генсю».
Навіщо стартапу знадобилося синтезувати вино й саке в лабораторії? Винахідники стверджують, що такий спосіб виробництва алкоголю є екологічнішим, оскільки не потребує сільськогосподарських площ і споживання значної кількості води.
Так, виробництво вина Gemello, пишуть вони на сайті, вимагає на 95% менше води, на 80% менше площі та виділяє на 40% менше вуглецевих викидів, порівняно з традиційним виноробством. Щодо саке, то Kazoku потребує на 75% менше води, на 60% менше площі та виділяє на 40% менше вуглецю.
У перспективі таке виробництво також зробить алкоголь дешевшим. Зараз пляшка Kazoku 375 мл коштує 10 доларів, а Gemello – 15 доларів.
Крім того, у компанії вважають винахід кроком у цифровій революції. Під «діджиталізацією алкоголю» мають на увазі штучне відтворення копій напою. Вважають, що зараз синтетичне вино не є досконалим, але людина майбутнього питиме абсолютно точні копії, скажімо, рідкісного каберне совіньйон Screaming Eagle, яке зараз коштує до пів мільйона за пляшку.
У 2018 році компанія випустила синтетичний віскі під назвою Glyph. Зараз його продають у 500 магазинах, ресторанах і барах у США та Гонконзі.
Нагадаємо, одночасно у виноробстві поширюється інший тренд – натуральні вина, які виготовляють із мінімальним втручанням у процес бродіння винограду.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті