Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 300 днів. За цей час ми опублікували 26334 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: urbanexperts.co

Компанія Urban Experts, яка розробляє дизайн інтер’єру торгово-розважального центру Ocean Mall у Києві, оприлюднила його перші візуалізації.

Над проєктом Ocean Mall також працюють компанії Leslie Jones Architecture (розробка концепції), NAI Ukraine (консалтинговий супровід проєктування), майстерні А. Пашенько (архітектура) та BIP-PM (конструктив та інженерія). Загальна площа об’єкту складає близько 100 000 кв.м.

В Urban Experts повідомляють, що дизайнерам проєкту необхідно було реалізувати низку цікавих рішень. По-перше – підкреслити роботу архітекторів, щоб шестирівнева будівля висотою 40 метрів, з нижнього рівня якої видно скляні ліхтарі, здавалася легкою та невагомою. До того ж, архітектори та конструктори створили тонкі перекриття, великі прольоти, атріуми та мости.

Фото: urbanexperts.co

Основний недолік торгового центру у порівнянні з торговою вулицею – це замкнутий простір, запевняють в Urban Experts. Тож основним викликом було створити торгові приміщення, у які потраплятиме максимальна кількість світла, щоб відвудувачам було комфортно перебувати там, де видно небо.

До того ж, було вирішено зробити великі візуальні об’єми ТРЦ, щоб забезпечити максимальний огляд вітрин і вивісок між поверхами (це має полегшити орієнтування для відвідувачів).

Фото: urbanexperts.co

Дизайн-образ торгового центру сформована навколо назви – Ocean Mall. Ocean Plaza, що розташований поруч, кажуть розробники, вже відомий і потужний бренд.

Ця точка на карті міста у всіх асоціюється зі словом «Океан». Фасад Ocean Plaza – океанські хвилі. Над хвилями здіймається айсберг Ocean Mall – цей символ обраний головними архітекторами проекту, розповідає автор майстерні А. Пашенько.

Що стосується орендарів ТРЦ Ocean Mall, то цілому їх буде близько п’яти сотень: серед них супермаркет «Сільпо», іспанська fashion-група Inditex (бренди Zara, Pull & Bear, Bershka тощо) і ще один відомий рітейлер – H&M. Крім торгової складової, в ТРЦ планують і розважальну. Раніше повідомлялося, що тут буде IMAX від мережі кінотеатрів Планета кіно. Загальна площа розважальної зони складе близько 30 000 кв. м.

В Urban Experts запевняють, що відкриття Ocean Mall відбудеться вже наприкінці 2020 року. Проте, як було зазначено раніше, девелопер проєкту неодноразово переносив терміни його запуску.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button