На переході біля ЦУМу автомобіль наїхав на пішоходів. Тут планують встановити острівець безпеки
У середині ХХ століття на Хрещатику були острівці безпеки, які демонтували з будівництвом підземних переходів.
У середині ХХ століття на Хрещатику були острівці безпеки, які демонтували з будівництвом підземних переходів.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 294 днів. За цей час ми опублікували 23618 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Другого березня на пішохідному переході через Хрещатик біля ЦУМу водій легковика проїхав на червоне й наїхав на пішоходів. Серед постраждалих є дитина, повідомляє Центр організації дорожнього руху.
Наземний перехід біля ЦУМу облаштували у квітні 2017 року як частину реконструкції підземного переходу. Проєкт одразу містив острівець безпеки, але його досі і не облаштували.
Проєкт розробляв Центр організації дорожнього руху на замовлення компанії «Столичний ЦУМ». Острівець безпеки мав бути мобільним – тобто таким, що можна демонтувати на час проведення заходів. У листопаді 2019 року підприємство передало проєкт замовнику, й інвестор зобов’язався збудувати острівець до першого квітня 2020-го.
У середині ХХ століття на Хрещатику були острівці безпеки. Фото знайшов активіст Семен Широчин. Урбаніст Віталій Селик виявив, що острівці встановили орієновно в 1945 році після відновлення асфальту і демонтували десь у 1961-62 роках, коли зробили підземні переходи. Він припускає, що острівці були мобільними і перед парадом їх могли демонтувати – на фото видно сліди на асфальті.
Киянин Сергій Пасюта дослідив, де на Хрещатику найчастіше травмують пішоходів.
Так, за три роки існування наземного переході біля ЦУМу – із квітня 2017 року до кінця грудня 2019-го – там стався лише один випадок. За цей період поліція зафіксувала лише одного легко травмованого пішохода.
Натомість найчастіше пішоходів травмують на тих ділянках Хрещатика, де є підземні переходи і нема наземних: від Європейської площі до Майдану та від Майдану до вулиці Прорізна. За даними полііції, з квітня 2017 року на Хрещатику отримав травми 21 пішохід: шість тяжких випадків і 15 легких.
Читайте також: У Лондоні майже немає підземних переходів, а смертність пішоходів на дорогах значно менша, ніж в Києві. Чому?
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті