Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 294 днів. За цей час ми опублікували 23618 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Центр організації дорожнього руху

Другого березня на пішохідному переході через Хрещатик біля ЦУМу водій легковика проїхав на червоне й наїхав на пішоходів. Серед постраждалих є дитина, повідомляє Центр організації дорожнього руху.

Наземний перехід біля ЦУМу облаштували у квітні 2017 року як частину реконструкції підземного переходу. Проєкт одразу містив острівець безпеки, але його досі і не облаштували.

Проєкт розробляв Центр організації дорожнього руху на замовлення компанії «Столичний ЦУМ». Острівець безпеки мав бути мобільним – тобто таким, що можна демонтувати на час проведення заходів. У листопаді 2019 року підприємство передало проєкт замовнику, й інвестор зобов’язався збудувати острівець до першого квітня 2020-го.

У середині ХХ століття на Хрещатику були острівці безпеки. Фото знайшов активіст Семен Широчин. Урбаніст Віталій Селик виявив, що острівці встановили орієновно в 1945 році після відновлення асфальту і демонтували десь у 1961-62 роках, коли зробили підземні переходи. Він припускає, що острівці були мобільними і перед парадом їх могли демонтувати – на фото видно сліди на асфальті.

Фото: pastvu

Киянин Сергій Пасюта дослідив, де на Хрещатику найчастіше травмують пішоходів.

Так, за три роки існування наземного переході біля ЦУМу – із квітня 2017 року до кінця грудня 2019-го – там стався лише один випадок. За цей період поліція зафіксувала лише одного легко травмованого пішохода.

Натомість найчастіше пішоходів травмують на тих ділянках Хрещатика, де є підземні переходи і нема наземних: від Європейської площі до Майдану та від Майдану до вулиці Прорізна. За даними полііції, з квітня 2017 року на Хрещатику отримав травми 21 пішохід: шість тяжких випадків і 15 легких.

Фото: pastvu

Читайте також: У Лондоні майже немає підземних переходів, а смертність пішоходів на дорогах значно менша, ніж в Києві. Чому?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button