Рекламники прокоментували вирубку дерев перед білбордами в Києві: «Це – наклеп»
Асоціація операторів зовнішньої реклами заявляє, що дерева не заважають рекламі.
Асоціація операторів зовнішньої реклами заявляє, що дерева не заважають рекламі.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 273 днів. За цей час ми опублікували 26128 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Фото: КП УЗН Шевченківського району
Асоціація операторів зовнішньої реклами України назвала припущення у повідомленні «Київзеленбуду» про спиляні дерева перед рекламними щитами «наклепницькими звинуваченнями».
Комунальники повідомляли, що на вулицях Іллєнка та Січових Стрільців невідомі протягом місяця спиляли три дерева, розташовані перед рекламними щитами. У заяві до поліції КП УЗН Шевченківського району припустили, що «дерева було видалено власниками рекламних засобів… з метою покращення їх оглядовості».
В Асоціації операторів зовнішньої реклами заявляють, що оператори не мають жодного відношення до вирубки дерев на Лук’янівці та вимагають від «Київзеленбуду» «спростувати інформацію». В інакшому разі подаватимуть до суду за наклеп і нанесення шкоди діловій репутації.
«Дуже багато рекламних конструкцій розташовані біля дерев – це не заважає конструкціям виконувати свої функції. Тому заяву столичних комунальників вважаємо безпідставною», – йдеться в заяві Асоціації.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті