Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

 

Із 29 січня у Сан-Франциско заборонили рух приватних автомобілів на Маркет-стрит, головній магістралі міста. Наразі ділянкою довжиною більше десяти кварталів дозволено рух лише вантажівкам, що доставляють товари, пожежникам, автобусам і трамваям, а також пішоходам та велосипедистам розповідає Citylab. Маркет-стрит є однією з найзавантаженіших вулиць міста, а також одним із найпопулярніших маршрутів для туристів. 

Заборона руху приватних авто стала наслідком кампанії за «За кращу Маркет-стрит», яка передбачає також глобальну реконструкції вулиці, аби збільшити безпеку руху, зменшити затори і мінімізувати кількість викидів. Капітальний ремонт на суму 603,7 мільйонів доларів США планують розпочати в 2021 році. Але вже після дня впровадження обмежень, які стали свого роду преамбулою до реконструкції, кількість велосипедистів зросла на 20%. На кінець лютого цифра збільшилася до 25%. Крім того, автобуси також почали рухатися на 6% швидше. Деякі муніципальні маршрути пришвидшилися на 12%. 

Очікуваного критиками проєкту суттєвого збільшення заторів на довколишніх вулицях не відбулося. Глобальна компанія з аналітики руху Inrix виявила лише незначну проблему. 

«Сукупна економія часу, яку відчувають понад 75 тисяч щоденних користувачів громадського транспорту на Маркет-стрит, значно перевищує невелике збільшення часу подорожі для користувачів автівок», –  написав у своєму блозі Тревор Рід, аналітик Inrix. 

Зміни на Маркет-стрит показують, що саме інфраструктура є одним із визначальних факторів, який формує транспортні звички містян. Коли вуличні електроскутери вперше з’явилися на вулицях США, вони швидко стали популярними. Попит на велосипеди, скутери, самокати зріс майже вдвічі за період між 2017 та 2018 роками. При цьому після обмежень руху автівок кількість людей, що орендують самокати та велоспеди лише в компанії Spin, виросла на 30%. Частково це зумовлено зміною сезону, адже в інших містах, користування скутерами і самокатами також збільшилося на 10%. Зауважимо також, що три чверті американських жителів міст все ще їздять на роботу в авто. 

 «Великі та малі зміни дизайну вулиць можуть мати значний вплив на те, який вид транспорту обирає людина і які маршрути обирає», – прокоментував ситуацію Кей Ченг, директор інфраструктурних ініціатив Spin.

Нагадаємо, що Кличко доручив збудувати трамвай від вокзалу до «Палацу Спорту». Це мають зробити за 4 роки

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button