Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Європейські та американські стартапи з доставки їжі на замовлення додають можливість «безконтактної» доставки у відповідь на пандемію COVID-19.

Тепер кур’єри можуть привозити їжу буквально під двері та лишати її там, виключаючи необхідність контактувати з людьми. У Китаї служби доставляли так їжу протягом минулого місяця.

Опцію «безконтактної» доставки вже мають великобританський сервіс Deliveroo та європейський Glovo.

В Deliveroo, опікуючись безпокою своїх працівників, які здійснюють доставку, замовляють дезінфікуючі засоби для водіїв та створили спеціальну служби підтримки, що буде відповідати на будь-які запитання водіїв щодо інфекції. Також в сервісі зазначили, що будуть реагувати у випадку виявлення COVID-19 у водіїв.

Всі витрати на лікування кур’єрів та лікарняні будуть сплачені протягом 14 днів з багатомільйонного фонду, згідно з законодавством Великобританії.

У іспанському сервісі Glovo також повідомили, що з 12 березня запроваджують «безконтактну» доставку та скасовують для кур’єрів необхідність отримувати мобільний підпис від замовника.

Італія, що найбільше постраждала від європейського спалаху коронавірусу, тепер є одним з найбільших ринків Glovo.

У сервісі Uber Eats повідомили, що працюють над тим, щоб повідомити клієнтів про існуючу можливість комунікувати з постачальниками через додаток, де вони зможуть лишати конкретні вказівки кур’єрам щодо того, де і як вони хотіли б отримати доставку – наприклад, залишити коментар «залишити біля дверей» або «залишити у вестибюлі».

Фото: пресслужба компанії Raketa

Першим серед українських сервісів «безконтактну» доставку запропонував сервіс доставки їжі Raketa. Щоб скористатися цією послугою, треба зробити відповідну позначку в коментарях до замовлення і оплатити замовлення безготівково.

Тоді кур’єр в телефонному режимі зв’яжеться з клієнтом і обговорить, де залишити пакет із замовленням, або ж передасть його з максимальним дотриманням заходів безпеки.

 

 

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button