Міські сервіси з доставки їжі переходять на «безконтактні» послуги. Як вони працюватимуть?
Подібну опцію вже мають більшість європейських та американських стартапів з доставки їжі.
Подібну опцію вже мають більшість європейських та американських стартапів з доставки їжі.
Європейські та американські стартапи з доставки їжі на замовлення додають можливість «безконтактної» доставки у відповідь на пандемію COVID-19.
Тепер кур’єри можуть привозити їжу буквально під двері та лишати її там, виключаючи необхідність контактувати з людьми. У Китаї служби доставляли так їжу протягом минулого місяця.
Опцію «безконтактної» доставки вже мають великобританський сервіс Deliveroo та європейський Glovo.
В Deliveroo, опікуючись безпокою своїх працівників, які здійснюють доставку, замовляють дезінфікуючі засоби для водіїв та створили спеціальну служби підтримки, що буде відповідати на будь-які запитання водіїв щодо інфекції. Також в сервісі зазначили, що будуть реагувати у випадку виявлення COVID-19 у водіїв.
Всі витрати на лікування кур’єрів та лікарняні будуть сплачені протягом 14 днів з багатомільйонного фонду, згідно з законодавством Великобританії.
У іспанському сервісі Glovo також повідомили, що з 12 березня запроваджують «безконтактну» доставку та скасовують для кур’єрів необхідність отримувати мобільний підпис від замовника.
Італія, що найбільше постраждала від європейського спалаху коронавірусу, тепер є одним з найбільших ринків Glovo.
У сервісі Uber Eats повідомили, що працюють над тим, щоб повідомити клієнтів про існуючу можливість комунікувати з постачальниками через додаток, де вони зможуть лишати конкретні вказівки кур’єрам щодо того, де і як вони хотіли б отримати доставку – наприклад, залишити коментар «залишити біля дверей» або «залишити у вестибюлі».
Фото: пресслужба компанії Raketa
Першим серед українських сервісів «безконтактну» доставку запропонував сервіс доставки їжі Raketa. Щоб скористатися цією послугою, треба зробити відповідну позначку в коментарях до замовлення і оплатити замовлення безготівково.
Тоді кур’єр в телефонному режимі зв’яжеться з клієнтом і обговорить, де залишити пакет із замовленням, або ж передасть його з максимальним дотриманням заходів безпеки.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті