Міські сервіси з доставки їжі переходять на «безконтактні» послуги. Як вони працюватимуть?
Подібну опцію вже мають більшість європейських та американських стартапів з доставки їжі.
Подібну опцію вже мають більшість європейських та американських стартапів з доставки їжі.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Європейські та американські стартапи з доставки їжі на замовлення додають можливість «безконтактної» доставки у відповідь на пандемію COVID-19.
Тепер кур’єри можуть привозити їжу буквально під двері та лишати її там, виключаючи необхідність контактувати з людьми. У Китаї служби доставляли так їжу протягом минулого місяця.
Опцію «безконтактної» доставки вже мають великобританський сервіс Deliveroo та європейський Glovo.
В Deliveroo, опікуючись безпокою своїх працівників, які здійснюють доставку, замовляють дезінфікуючі засоби для водіїв та створили спеціальну служби підтримки, що буде відповідати на будь-які запитання водіїв щодо інфекції. Також в сервісі зазначили, що будуть реагувати у випадку виявлення COVID-19 у водіїв.
Всі витрати на лікування кур’єрів та лікарняні будуть сплачені протягом 14 днів з багатомільйонного фонду, згідно з законодавством Великобританії.
У іспанському сервісі Glovo також повідомили, що з 12 березня запроваджують «безконтактну» доставку та скасовують для кур’єрів необхідність отримувати мобільний підпис від замовника.
Італія, що найбільше постраждала від європейського спалаху коронавірусу, тепер є одним з найбільших ринків Glovo.
У сервісі Uber Eats повідомили, що працюють над тим, щоб повідомити клієнтів про існуючу можливість комунікувати з постачальниками через додаток, де вони зможуть лишати конкретні вказівки кур’єрам щодо того, де і як вони хотіли б отримати доставку – наприклад, залишити коментар «залишити біля дверей» або «залишити у вестибюлі».
Першим серед українських сервісів «безконтактну» доставку запропонував сервіс доставки їжі Raketa. Щоб скористатися цією послугою, треба зробити відповідну позначку в коментарях до замовлення і оплатити замовлення безготівково.
Тоді кур’єр в телефонному режимі зв’яжеться з клієнтом і обговорить, де залишити пакет із замовленням, або ж передасть його з максимальним дотриманням заходів безпеки.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті