Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24980 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Олег Тоцький

Команда А+С Україна склала графік тенденцій затримок трафіку в Києві, Харкові, Дніпрі й Одесі за дев’ять днів карантину, з 12 по 20 березня. Використали дані моніторингу трафіку TomTom.

З графіку видно, що затримка в дорозі в Києві почала падати з вівторка 17 березня. Це був перший день посилення карантину, зокрема припинило працювати метро, а до наземного транспорту заборонили заходити більш як 10 пасажирам на один салон.

Подивитися графіки щодо всіх чотирьох міст у кращій роздільності можна за посиланням.

Через обмеження громадського транспорту лунали прогнози, що це призведе до збільшення кількості автомобілів на дорогах Києва, а відповідно – заторів і показника затримки руху.

Натомість дані свідчать про тенденцію до падіння затримки. Аналітики А+С Україна пояснюють це, зокрема, рекордним рівнем користування автомобілями у столиці (90%). Це значить, що майже всі кияни, які мають авто, постійно ним користуються. Таким чином, обмеження не сприяли тому, що автомобілевласники масово пересіли на автівки – вони і так ними активно користувалися й до карантину.

Водночас частина автомобілістів – часто представників умовного «середнього класу», які мають можливість працювати з дому – взагалі відмовилися від будь-яких поїздок містом.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button