Glovo може припинити доставку, якщо ситуація з коронавірусом «критично погіршиться»
Попит на доставку збільшується, але ресторани закриваються, а у клієнтів меншає грошей.
Попит на доставку збільшується, але ресторани закриваються, а у клієнтів меншає грошей.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24971 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Сервіс Glovo може припинити доставку в разі такого розвитку ситуації з пандемією коронавірусу в Україні, який зробить розвезення небезпечними. Про це повідомив в інтерв’ю The Page генеральний менеджер Glovo в Україні Дмитро Расновський.
«Чим гірше розвиватиметься епідемія, тим більше падатимуть всі сфери. Тому що купівельна спроможність знижуватиметься, а возити товар буде небезпечно. Для нас же безпека перш за все. Якщо в якийсь момент ми зрозуміємо, що з таким рівнем епідемії возити товар буде небезпечно, ми припинимо всі операції», – сказав він.
Як приклад Расновський навів досвід інших країн, де працює Glovo. Так, у Перу заблоковано дороги і доставляти їжу неможливо. Так само посилено заходи в низці зон Італії.
Він зазначив, що коронавірусна криза і карантин підвищили попит на доставку, але й принесли низку серйозних загроз для таких сервісів, як Glovo.
Так, у кілька разів зріс попит на доставку ліків та продуктів. У відповідь Glovo знизив вартість доставки з аптек із 60 гривень до однієї гривні.
Водночас зросла середня відстань, яку доводиться долати кур’єрам, і відповідно, час доставки, а заразом і компенсації кур’єрам.
Расновський прогнозує, що надалі ресторани продовжать закриватися, як і падатиме купівельна спроможність клієнтів, які змушені сидіти на карантині. До того ж частина кур’єрів може відмовитися виходити на лінію через страх заразитися. Приклад Італії показує, що попит зростає, а пропозиція зменшується, що негативно впливає на бізнес доставки.
Днями dtp.kiev.ua з посиланням на кур’єрів Glovo повідомив, що з шостого квітня через зниження премій їхній дохід впаде принаймні на 35%. Водночас кур’єри повідомили, що компанія підняли вартість за кілометр доставки з 5,50 гривні до шести гривень.
Станом на ранок 31 березня в Україні зафіксовано 549 випадків коронавірусної хвороби COVID-19, 13 хворих померли.
Фото: Glovo
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті