Хвиля, що затухає: який матиме вигляд новий пішохідний міст на Оболоні?
Автором проєкту став архітектор Андрій Миргородський. Раніше саме він проєктував велопішохідний міст над Володимирським узвозом.
Автором проєкту став архітектор Андрій Миргородський. Раніше саме він проєктував велопішохідний міст над Володимирським узвозом.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Нове сполучення повинно з’явитися між Оболонською набережною та островом Оболонським. Міст дозволить створити туристичний кільцевий маршрут навколо затоки, який об’єднує набережну, парк «Наталка» і новий пляж на острові. Там також облаштують зону для барбекю, а зі сторони русла Дніпра може з’явитися причал.
«За дорученням КМДА сьогодні розробляється ідея пов’язати острови тут в ланцюжок пішохідних парків. Перехід з Оболонської набережної стане першим етапом, але згодом може з’явитися ще кілька мостів», – зазначає Миргородський.
Сьогодні проєкт мосту на Оболоні все ще на етапі розробки. Його запланована довжина – 130-140 метрів. За словами архітектора, тримальні конструкції мосту вирішили втілити у вигляді хвиль. Вони зростають до центру та «затихають» до країв конструкції. Міст також матиме динамічну підсвітку.
За повідомленням КМДА нова пішохідна зона повинна бути доступною для маломобільних містян. А ось чи буде тут велодоріжка – поки незрозуміло. «Зараз ми розробляємо саме пішохідний міст. Питання стосовно того, чи потрібно пускати на острови велосипедний трафік все ще обговорюється», – розповідає Андрій Миргородський.
«Ідея будівництва мосту мені подобається, проте не те як він виглядає, – коментує урбаніст та інженер BURØ Дмитро Макогон. – Я за простоту та функції. Міст – це перш за все конструкція, і саме конструкція повинна диктувати тут архітектуру, а не навпаки. Взагалі, для таких знакових для міста об’єктів обов’язково мають проводити архітектурний конкурс. Якщо згадати навіть конкурс на велопішохідний міст, тоді перемогли саме найпростіші та найдешевші проєкти (хоча втілений був врешті інший)».
Фінансувати спорудження нового мосту на Оболоні повинні за кошти інвестора. За словами Миргородського, попередня його вартість – до 100 мільйонів гривень. Закінчити будівництво планують вже у 2020 році.
Читайте також: Чи потрібен велопішохідний міст над Володимирським узвозом? Відповідають автор проекту та експерти
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті