Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 34 днів. За цей час ми опублікували 26974 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Компанія GfK Ukraine запустила опитування українців «Covid19 weekly tracking Ukraine: моніторинг зміни способу життя і покупок в зв’язку з впливом пандемії коронавирусу на ринки». Дослідження опублікувала в дописі на сторінці у Facebook комерційна директорка GfK CPS Марина Забарило.

У компанії планують щотижня відслідковувати зміни в основних сферах життя українців: споживчі настрой, інформованість, мобільність, вільний час, здоров’я тощо. Таке дослідження GfK проводить і в інших країнах, де зазвичай опитуються 400 респондентів.

Результати першої хвилі опитування, що проводилося 24-26 березня, вирішили порівняти з набільш постраждалою від COVID19 країною в Європі – Італією, де опитування проводили з 24 лютого по 1 березня. Опитування в обох країнах проводилося в період, коли кількість виявлених випадків інфікування почала стрімко зростати.

Інфографіка GfK Ukraine

Рівень побоювань українців щодо епідемії значно вище, ніж був у італійців на початку епідемії. Зрештою, більшість опитаних українців назвали проблемою №1 в країні економічну кризу, але стурбованість зростанням захворювання на 2-му місці в топі основних проблем. В Італії ж на початку епідемії зростання кількості інфікованих посіло лише п’яте місце після безробіття, економічної кризи, проблем клімату та навколишнього середовища.

В Україні лише кожен третій (36%) вважає, що серйозність проблеми коронавірусу перебільшена, тоді як серед італійців таких було більше половини (58%) населення.

Інфографіка GfK Ukraine

Більш ніж ¾ опитаних українців змінили свою звичну поведінку: по-перше, це стосується відвідування місць громадського користування, магазинів та використання транспорту. Тоді як в Італії, на початку епідемії, такі зміни в своїй поведінці відзначили менше 1/3 опитаних.

Фото: Gustavo Fring / pexels.

 

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button